کد خبر : 1770393 | 04 مرداد 1400 ساعت 15:24 | 280.6K بازدید | 7 دیدگاه

ثریا برد، متین رکوردشکنی و والیبال امیدوارمان کرد

روز خلوت و بدون مدال ایران در توکیو

روز چهارم المپیک با پیروزی قاطعانه تیم ملی والیبال آغاز و با رکوردشکنی شناگر ایرانی به پایان رسید.

روز خلوت و بدون مدال ایران در توکیو

به گزارش "ورزش سه"، مشخص بود که در روز چهارم المپیک 2020 توکیو نباید انتظار کسب مدال از نمایندگان ایران داشته باشیم چون تیم ملی والیبال که هنوز در مرحله گروهی قرار دارد و در دو رشته انفرادی دیگر هم مسابقات در مراحل مقدماتی پیگیری می شد. تنها احتمال کسب مدال در مسابقات امروز برای ایران در شنا بود که آن هم مشخص بود بعید است شناگر جوان ایران بتواند در اولین تجربه خودش را در رقابت با بزرگان جهان روی سکوی المپیک قرار دهد.

اولین رقابت امروز ایرانی ها در والیبال بود که شاگردان آلکنو با نتیجه قاطعانه 3 بر صفر از سد ونزوئلا گذشتند و دومین برد خود را کسب کردند.
ثریا آقایی، دختر بدمینتون باز ایرانی با رقیبی از مالدیو دیدار کرد و توانست یک برد تاریخی را به شکلی کاملا قاطعانه کسب کند.

 

شاهین موسوی، یکی از دو نماینده بوکس ایران در گام نخست رو در روی موریواکی از ژاپن قرار گرفت و شکست را پذیرا شد.
همچنین متین بالسینی، جوانترین عضو کاروان ایران و تنها نماینده شنای ایران در ماده 200 متر پروانه به مصاف رقبای خود رفت و با وجود رکوردشکنی نتوانست به جمع 16 نفر برتر راه پیدا کند.

 

ایران همانطور که پیش بینی می شد یک روز بدون مدال را در توکیو سپری کرد و تا بعدازظهر امروز با همان یک طلای جواد فروغی در رده پانزدهم جدول مدال ها قرار داشت.

 

 

شنا:

 

1627506


03:05: متین بالسینی، تنها نماینده شنای ایران که در ماده 200 متر پروانه به رقابت با حریفان خود پرداخت، با وجود رکوردشکنی در رده ملی و ثبت رکورد 1:59:97 برای نخستین بار، نتوانست جزو 16 شناگر برتر این ماده باشد. بالسینی در گروه خود بعد از شناگر سوری در رده دوم ایستاد.

 


 

بوکس:


8:32: شاهین موسوی، بوکسور وزن 75- کیلوگرم ایران در اولین گام به مصاف یوتو موری‌ واکی از ژاپن رفت. بعد از نمایش نه چندان دلچسب شاهین در راند نخست، او در راندهای دوم و سوم بهتر کار کرد، اما داوران در نهایت رای به پیروزی نماینده میزبان دادند. بدین ترتیب موسوی به کار خود در المپیک توکیو پایان داد و حذف شد.

 

1627304

 


 

بدمینتون:

 

9:00: ثریا آقایی بعد از ثبت اولین برد تاریخ بدمینتون بانوان ایران در المپیک گفت: می خواهم به این رویا ادامه دهم و مقابل رقیب چینی هم که نفر اول این کشور و نفر هشتم دنیاست، برای باخت بازی نمی کنم.


7:32: ثریا آقایی دختر بدمینتون باز ایران در اولین بازی مرحله گروهی بازی های المپیک توکیو به مصاف نماینده مالدیو رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به  پایان رساند.  آقایی اولین دختر بدمینتون باز ایرانی است که توانسته به بازی های المپیک توکیو راه یابد و دومین دیدار او در مرحله گروهی برابر نماینده چین است.


* ثریا آقایی از ایران 2 - فاطیما عبدلرزاق  از مالدیو صفر (۲۱ - ۱۴ و ۲۱ - ۷)

 

1627296

 


 

والیبال:

 

12:00: مسابقات والیبال المپیک توکیو در ۲ گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در یک گروه قرار دارند و ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه دوم به میدان می‌روند.

 

11:55: لهستان 3 - ایتالیا 0؛  در ادامه دیدارهای والیبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تیم ملی والیبال لهستان در ۳ ست پیاپی توانست ایتالیا را شکست دهد تا ضمن جبران شکست روز اول برابر ایران به اولین برد خود دست یابد.

 

11:51: تیم ملی ایران در بازی سوم خود در المپیک 2020 توکیو از ساعت 4:30 بامداد چهارشنبه 6 مرداد 1400 به مصاف کانادا می‌رود.


6:00: تیم ملی والیبال ایران که شنبه در اولین گام از المپیک توکیو موفق به شکست لهستان با نتیجه 3 بر 2 شده بود، امروز از ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران به مصاف ونزوئلا رفت. رویارویی شاگردان آلکنو با این تیم از قاره آمریکای جنوبی روز سختی را برای معروف و یارانش رقم نزد و در نهایت ایران سه بر صفر از حریف خود گذشت تا بتواند دومین پیروزی خود را در المپیک جشن بگیرد.

 

دیدگاه‌ها