کد خبر : 1770461 | 04 مرداد 1400 ساعت 12:33 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

زن و شوهر نیوزلندی مدال المپیک را نشانه گرفته‌اند

جنل و تیم پیرس دو سوارکار نیوزلندی هستند که علاوه بر پیمان ازدواج، با یکدیگر پیمانی برای بردن مدال برای کشورشان دارند.

زن و شوهر نیوزلندی مدال المپیک را نشانه گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل رعایت پروتکل های پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا بسیاری از ورزشکاران پیش از اینکه راهی رقابت های المپیک توکیو 2020 شوند از همسران خود خداحافظی کرده اند، اما این داستان درباره جنل و تیم پرایس، زوج سوارکار نیوزلندی، صدق نمی کند.


شماره هفت و شماره دو جهانی در سوارکاری جز پیمان ازدواج پیمان دیگری نیز با یکدیگر دارند؛ اینکه برای نیوزلند مدال ببرند.


جنل 41 ساله درباره حضور مشترکشان در المپیک توکیو گفت: "قطعا خوبی ها و بدی هایی دارد. ما توانسته ایم بزرگترین و بهترین هوادار و حمایتگر یکدیگر باشیم اما هر دو بسیار رقابتی هم هستیم. این حاصل تقریبا 20 سال تجربه است!"


ورزش های سوارکاری تنها رشته های المپیک هستند که بین ورزشکاران از نظر جنسیتی تفاوتی قائل نمی شوند و اغلب سوارکارهای بالای 50 سال در این رقابت ها حضور دارند، مانند مسن‌ترین ورزشکار المپیک توکیو ماری هانای استرالیایی که 66 ساله است و هنوز هم قدرتمندانه به کارش ادامه می دهد.

 

1627411

 

تیم هم در این باره گفت: "ما در طول سالها موفق شدیم که این رابطه را تبدیل به نقطه قوت خود کنیم. ما تجربه عبور از سالهای سخت به عنوان یک زوج را داشته ایم و اکنون به سطح بالاتری از این ورزش رسیده ایم و شاید در اوایل کار، دشوارتر بود زیرا هر دو در حال پیدا کردن راه خود بودیم. "

 

نیوزلند در این بازی ها برای کسب مدال با سواران قدرتمندی از آلمان و بریتانیا و همچنین سوارکاران ژاپن میزبان باید رقابت کند.

دیدگاه‌ها