کد خبر : 1770581 | 04 مرداد 1400 ساعت 21:36 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی دوباره نوشی‌صوفیانی با یک شوت(عکس)

دروازه‌بان مس رفسنجان در لحظات پایانی دیدار با پدیده از ثبت کلین‌شیت بازماند.

بدشانسی دوباره نوشی‌صوفیانی با یک شوت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی برای سومین بازی پیاپی شکست‌ناپذیر ماند و موفق شد به برتری مقابل پدیده دست پیدا کند که برتری ۲ گله این تیم می‌توانست بدون گل خورده همراه باشد، اما یک ضربه ایستگاهی مانع از  کلین‌شیت داوود نوشی‌صوفیانی شد.

 

نوشی‌صوفیانی که در چهار بازی اخیرش همراه با مس رفسنجان دو مساوی و دو پیروزی داشته، به دنبال بسته نگه داشتن دروازه‌اش در آخرین میزبانی فصل مقابل پدیده مشهد و تکرار کلین‌شیت دور رفت بود، اما یک ضربه ایستگاهی مانع از بسته ماندن دروازه او شد.

 

1627619

 

مس رفسنجان در دو بازی اخیرش در جریان مسابقه و روی توپ‌های بلند یا ضربات داخل محوطه جریمه گلی دریافت نکرده و نوشی‌صوفیانی نمایش خوبی ارائه داده بود، اما  مثل دو بازی قبل و در لحظات پایانی مسابقه شب گذشته مقابل پدیده با ضربه ایستگاهی رحمان جعفری دروازه‌اش را باز شده دید تا در ثبت کلین‌شیت بدشانس باشد.

 

دروازه‌بان مس رفسنجان در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول روند شکست‌ناپذیری و برتری را همراه با تیمش تجربه کرده بود که این اتفاق در چهارمین مسابقه پیاپی برای او افتاده و نوشی‌صوفیانی امیدوار است در هفته پایانی هم مقابل ذوب‌آهن صاحب امتیاز شوند و برد دور رفت را تکرار کنند.

 

1627618

دیدگاه‌ها