کد خبر : 1770598 | 04 مرداد 1400 ساعت 23:49 | 72.7K بازدید | 1 دیدگاه

کار بارسلونا و ستاره فرانسوی به درگیری می کشد

ممکن است به زودی شاهد درگیری بزرگی میان مدیران بارسلونا و عثمان دمبله باشیم.

کار بارسلونا و ستاره فرانسوی به درگیری می کشد

به گزارش "ورزش سه"، چهار فصل از انتقال هنگفت عثمان دمبله به بارسلونا گذشته و این بازیکن هنوز قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده است. با این وجود در باشگاه بارسلونا این اعتقاد وجود دارد که عثمان دمبله می تواند در سال های پیش رو تبدیل به بازیکن مفیدی برای این تیم بشود و به همین دلیل آنها به دنبال تمدید قرارداد با ین وینگر جوان هستند. اتفاقی که هنوز رخ نداده و ممکن است به زودی منجر به سکونشینی عثمان دمبله هم بشود.

 

 

1593834

 

نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد روند مذاکرات در مورد قرارداد جدید متوقف شده و مدیران بارسلونا به عثمان دمبله در مورد تصمیم آینده اش اولتیماتوم داده اند. مهاجم ملی پوش و فرانسوی بارسلونا در حال طی کردن آخرین سال قرارداد فعلی خود بوده و مذاکرات بدون نتیجه نیز برای چند ماه به طول انجامیده است. برخی مدیران بارسلونا تصور می کنند دمبله قصد دارد قرارداد خود را فسخ کند و تابستان سال آینده به صورت رایگان از این تیم جدا شود. به همین دلیل آنها به به دمبله اطلاع داده اند که اگر برای تمدید قرارداد با بارسلونا به تواق نرسد، فصل بعد را از روی سکوها دنبال خواهد کرد و جایی در ترکیب بارسلونا ندارد.

 

کادر مدیریتی بارسلونا به عثمان دمبله اعلام کرد فقط روی بازیکنان حساب خواهند کرد که تعهد کامل به باشگاه داشته و در فکر جدایی از این تیم برای تابستان سال بعد نباشند. البته عثمان دمبله فعلا که دچار مصدومیت شده و تا چند ماه آتی قادر به بازی کردن برای بارسلونا نخواهد بود.

دیدگاه‌ها