کد خبر : 1770673 | 05 مرداد 1400 ساعت 12:31 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

آذرباد: آقای پاس گل لیگ برتر نمی‌شوم

مدافع مس رفسنجان سخت بتواند آقای پاس گل لیگ برتر شود اما او این کار را در لیگ یک انجام داده است.

آذرباد: آقای پاس گل لیگ برتر نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان موفق شد پدیده را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد و در جایگاه دهم جدول بایستد. محسن آذرباد که در این بازی درخشید ، صحبتهای خود را از اینجا آغاز کرد:  بعد از ۴ هفته و بعد از پیروزی که مقابل فولاد خوزستان داشتیم موفق شدیم دوباره سه امتیاز را کسب کنیم و بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. تیم آقای رحمتی هم خوب و جوان است اما باید بگویم که ما عملکرد به مراتب بهتری داشتیم و در آخر هم پیروز شدیم.


این بازیکن که قبلا دو دفعه در لیگ یک  بهترین پاسور معرفی شده در این دیدار دو پاس گل داد، عنوان کرد: در این بازی توانستم دو پاس گل بدهم و شرایط خودم را از لحاظ آماری بهتر کنم. این موضوع عنایت خدا بود و توانستم تعداد پاس هایم را به عدد ۵ برسانم. امیدوارم در بازی آخر هم پاس گل بدهم و تعداد پاس هایم را بیشتر کنم.البته رقبا با من فاصله دارند و سخت بتوانم به آنها برسم.


 بازیکن مس رفسنجان در مورد اینکه به نظرش فصل را با  رتبه تک رقمی تمام می‌کنند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: هدف ما همین است. انشالله در بازی آخر تمرکز می‌کنیم و با برنامه جلو می‌رویم تا بتوانیم از اصفهان دست پر برگردیم و بازی آخر را به خوبی تمام کنیم.


وی در مورد دیدار بعدی با ذوب آهن گفت: شرایط ذوب آهن خاص است و بازی سختی داریم. ما هم تمرکز می‌کنیم که بهترین بازی  را ارائه دهیم و یک نتیجه خیلی خوب بگیریم. برایمان مهم است که آخرین بازی را با پیروزی تمام کنیم.

دیدگاه‌ها