کد خبر : 1770690 | 05 مرداد 1400 ساعت 13:51 | 70.9K بازدید | 1 دیدگاه

با چاشنی تهدید

پاسخ تند میثاقی به شعرخوانی مددی

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به صحبت های دو شب پیش احمد مددی در برنامه شب های فوتبالی واکنش نشان داد.

پاسخ تند میثاقی به شعرخوانی مددی

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش بود که احمد مددی در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش حاضر شد و صحبت های را علیه محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر مطرح کرد. مدیرعامل استقلال با انتقاد از اینکه میثاقی در برنامه هفته گذشته تماس تصویری با هروویه میلیچ مدافع سابق آبی پوشان برقرار کرده و او 45 دقیقه علیه مدیریت باشگاه صحبت کرده است، میثاقی را به گرایشات رنگی (احتمالا پرسپولیس) متهم کرد.


مددی در این برنامه ضمن انتقاد شدید از رویکرد میثاقی و اینکه در خلال گفتگوی تصویری با میلیچ هیچ کدام از مدیران باشگاه استقلال را روی خط تلفن برنامه نیاورده است، از علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما درخواست کرد تا با مجری برنامه فوتبال برتر برخورد کند.
مدیرعامل آبی پوشان در آن برنامه گفت: متاسفم که چرا این آقا (میثاقی) به یک بازیکن بیگانه (میلیچ) که سابقه فسخ چندباره را دارد و فسخ کرده و از باشگاه رفته است، 45 دقیقه از بهترین زمان‌های صدا و سیما را می‌دهد و آن آقا هم هر چه دلش می‌خواهد نثار باشگاه استقلال می‌کند. من واقعا متاسفم، یک شعر خطاب به مجری محترم می‌گویم؛ «از بی‌ادبی کسی به جایی نرسید ... دُرّی است ادب به هر گدایی نرسید».


صحبت های مددی در برنامه شب های فوتبالی، بازتاب های زیادی داشت. بسیاری از هواداران استقلال در این زمینه حق را به مجری فوتبال برتر داده و از میلیچ نیز حمایت نکردند. با این وجود، گفته های مدیرعامل آبی پوشان با واکنش میثاقی نیز مواجه شد و او در برنامه شب گذشته اش به مدیریت مددی در روزهایی که آبی پوشان یکی از بحرانی ترین دوران خود را سپری می کنند، کنایه زد.


محمدحسین میثاقی در قسمتی از برنامه شب گذشته فوتبال برتر گفت: راجع به مشکلات و اتفاقات استقلال صحبت خواهیم کرد. همانطور که دیدید، مسئولان و مدیرعامل استقلال فعلا فقط شعر گفتن را بلد هستند. خیلی ها قصد دارند درباره شرایط استقلال صحبت کنند. از مدیرانی که قبلا در این تیم حضور داشتند، افرادی که در هیئت مدیره بوده اند و یا افرادی که به این تیم کمک کرده اند.


او در ادامه اضافه کرد: و البته بعد از اینکه آبی پوشان چند بازی حساس را پشت سر گذاشتند، در خدمت کادرفنی استقلال خواهیم بود تا از شرایط عجیب و غریب این فصل تیم صحبت کنند. دغدغه های عجیبی که برای بازیکنان وجود داشته، نگرانی هایی که درباره تمدید قرارداد به وجود آمده، وضعیت پرداختی ها و درباره هزار و یک اتفاق دیگر استقلال، بعدا به صورت مفصل در فوتبال برتر صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها