کد خبر : 1770813 | 06 مرداد 1400 ساعت 07:48 | 25.6K بازدید | 1 دیدگاه

گلن هوگ سرمربی کانادا پس از بازی مقابل ایران:

تیمی را بردیم که لهستان را شکست داده بود

تیم ملی والیبال کانادا در یک بازی برتر توانست پس از دوشکست متوالی مقابل ایتالیا (2-3) و ژاپن (1-3) تیم ملی ایران را با نتیجه 3بر 0 ببرد تا با 4 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد.

تیمی را بردیم که لهستان را شکست داده بود

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان این بازی گلن هوگ، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا درخصوص این برد شیرین اظهار داشت: ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که لهستان را برده بود و برد مقابل ونزوئلا را هم داشتند، اما ما با 2 شکست در این بازی حاضر شدیم و باید همه توانمان را می‌گذاشتیم  تا برنده باشیم. بازیکنان من امروز در سرویس‌ها نسبت به تیم ایران عملکرد بهتری داشتند و همین موضوع باعث شد که ما در ست نخست جلو بیفتیم و همین روند را ادامه دهیم.

 

 هوگ در پاسخ به این سؤال که ضعف تیم ایران را در چه چیزی دیده، ادامه داد: سرویس‌های ایران نسبت به ما ضعیف‌تر بود، اما نسبت به 2 بازی قبل بهتر شده بود.

 

هوگ همچنین خاطرنشان کرد: ما در صورت شکست در این بازی دیگر شانسی برای صعود نداشتیم و همین موضوع دلیل محکمی بود تا تیم ما امروز تا این حد باانگیزه باشد؛ البته هنوز مسابقات ادامه دارد و ما باید این برد را فراموش کنیم و به بازی بعد مقابل ونزوئلا فکر کنیم.

 

 

سرمربی تیم ملی کانادا با اشاره به اینکه ایران و کانادا شرایط نزدیک به هم دارند، گفت: ما با هم ازنظر فنی خیلی فاصله نداریم و این‌طور نبود که قبل از بازی خودمان را بازنده بدانیم.

 

هوگ در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه نهایی این گروه چیست و به نظرش چه تیم‌هایی صعود می‌کنند، تصریح کرد: هیچ پیش‌بینی نمی‌توان داشت. تیم‌ها بسیار نزدیک هستند و هر اتفاقی ممکن است بیفتد؛ اینجا المپیک است و همه تیم‌ها قابل‌احترام هستند. الآن زمان جنگیدن است، نه پیش‌بینی.

 

وی در پایان به تیم ملی و مردم ایران ابراز علاقه کرد و گفت: من ایران را دوست دارم و از سفر به این کشور لذت می‌برم.


گفتنی است کانادا در چهارمین جدال خودش باید به مصاف ونزوئلا برود.

دیدگاه‌ها