کد خبر : 1771062 | 07 مرداد 1400 ساعت 15:01 | 45.5K بازدید | 1 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک

اشک‌های تاجر ژاپنی؛ با بلیت‌های المپیک گریه می‌کنم

کازونوری تاکیشیما رویای تماشای المپیک در شهر زادگاهش را داشت ولی پاندمی کرونا همه چیز را باطل کرد.

اشک‌های تاجر ژاپنی؛ با بلیت‌های المپیک گریه می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، عشق کازونوری تاکیشیما به بازی های المپیک از سال 2005 آغاز شد یعنی زمانی که او برای اولین بار مسابقه اسکیت روی یخ را دید و بلافاصله  بلیط های بازی های المپیک زمستانی 2006 تورینو در ایتالیا را خریداری کرد. او پس از آن دیگر درگیر المپیک شده بود.

از آن زمان  او برای حمایت از ژاپن در هر بازی المپیک در 15 سال گذشته به سراسر جهان سفر کرده است و بنابراین تماشای این رویداد بزرگ در شهر زادگاهش توکیو یک رویا بود اما وقتی ممنوعیت تماشاگران به دلیل وضعیت Covid-19 در ژاپن اعلام شد، این رویا تمام شد.

 

تاکیشیما نزدیک به 40000 دلار برای خرید 197 بلیط (برای خود و دوستانش) هزینه کرده بود تا برای تماشای حداکثر رویدادهای ممکن در توکیو 2020 حاضر باشد.

تاکیشیما به سی.ان.ان گفت:« شور و شوقی باورنکردنی داشتم و هرچند پروسه خرید بلیت زمان‌بر و سخت بود ولی برای من صبر کردن کار ساده ای محسوب می شد.»

 

این تاجر 45 ساله در زمینه املاک و مستغلات فعالیت دارد، اگر همه رویدادهای رزرو شده خود را تماشا می کرد، می توانست رکورد جهانی گینس را برای حضور در مسابقات المپیک بشکند. او اکنون پول بلیت های خریداری شده خود را پس می گیرد.

تاکیشیما گفت: « غمگین و اندوهگینم و وقتی به بلیت ها نگاه می کنم، از غصه گریه می کنم. واقعا غمگینم.»

 

علی رغم ناامیدی او می گوید که تسلیم نخواهد شد:« من تا روزی که بمیرم بازی های المپیک را از نزدیک تماشا خواهم کرد. دوره بعد از افتتاحیه تا اختتامیه را حاضر خواهم بود تا رکورد را به نام خود کنم.»

دیدگاه‌ها