کد خبر : 1771102 | 07 مرداد 1400 ساعت 19:46 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

اکبرپور: افتاده ایم اما باید می آمدیم و بازی می کردیم

سرمربی تیم ماشین سازی ابراز امیدواری کرد که تیمش با دست پر آبادان را ترک کند.

اکبرپور: افتاده ایم اما باید می آمدیم و بازی می کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی که پیش از این سقوطش به دسته یک قطعی شده، فردا آخرین بازی لیگ برتری خود را مقابل صنعت نفت در آبادان برگزار خواهد کرد. علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری پیش از این دیدار که بازی وداع آنها با لیگ برتر خواهد بود حضور یافت. 

 

طی روزهای اخیر شایعاتی مطرح شد که طبق آن باشگاه ماشین سازی از حضور در آبادان خودداری کرده و مقابل نفت به میدان نمی رود که البته این اتفاق رخ نداد، اکبرپور در این مورد گفت: آخرین بازی فصل را پیش رو داریم و شرایط تیم ما را هم که می دانید، افتاده ایم. البته باید می آمدیم و این بازی را انجام می دادیم. تیم صنعت نفت، تیمی بود که همیشه دوستش داشتیم. صنعت نفت، تیمی تکنیکی و مردمی است. فردا با این تیم بازی داریم. نفت را آنالیز کرده ایم و سعی می کنیم که یک بازی خوب را انجام بدهیم.

 

وی افزود: در بازی های قبل یک سری مشکلاتی وجود داشت که آنها را حل کردیم و انشالله این جا یک بازی خوب انجام بدهیم و دست پر از آبادان برگردیم. 

 

اکبرپور در مورد غایبان تیمش در بازی فردا گفت: دو بازیکن محروم برای بازی فردا داریم؛ رستمی و صادقیان بازیکنانی هستند که به این دلیل در اختیار نداریم. چند بازیکن مصدوم هم داریم که شاید به بازی فردا برسند.

دیدگاه‌ها