کد خبر : 1771148 | 08 مرداد 1400 ساعت 07:44 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

هانیه رستمیان با ثبت امتیاز 577 به فینال نرسید

بانوی تیراندازی کشورمان با ثبت امتیاز ۲۸۸ به کار خود در بخش سرعت ماده ۲۵ متر تپانچه پایان داد و در مجموع نتوانست به فینال مسابقات صعود کند.

هانیه رستمیان با ثبت امتیاز 577 به فینال نرسید

به گزارش "ورزش سه" نخستین رقابت ایران در هشتمین روز بازی‌های با تیراندازی تپانچه ۲۵ متر سرعت از ساعت ۹: ۰۰ به‌وقت محلی و ۴: ۳۰ به‌وقت تهران در آساکار آغاز شد که هانیه رستمیان در گروه سوم در این ماده تیرخود را شلیک کرد.

هانیه رستمیان که با امتیاز ٢٨٨ به کار خود در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه پایان داده بود در بخش دقت امتیاز ٢٨٩ را ثبت کرده بود و بدین ترتیب مجموع امتیازات او به عدد ۵٧٧ رسید و در رده بیست وهشتم قرار گرفت و از راه‌یابی به فینال بازماند.

رستمیان که در گروه سوم ۱۲ تیرانداز در خط آتش قرار گرفت.


 در این مسابقه به دلیل فضای محدود سالن درمجموع چهار گروه در تپانچه سرعت، ۴۴ تیرانداز حضور دارند که در این ماده ۳۰ تیر شلیک می‌شود.

 

1628691

 

 گفتنی است فینال این رقابت ساعت ۱۴ به‌وقت محلی برگزار می‌شود که با این احتساب پرونده تپانچه ایران امروز بسته‌شده و نماینده‌ای در فینال نداریم.

 همچنین رقابت‌های تیراندازی در ماده تفنگ سه وضعیت مردان و ۵۰ متر سه وضعیت زنان در هفته دوم بازی‌ها برگزار می‌شود.

 

1628693

 

 لازم به ذکر است تیراندازی ایران که در این دوره با ۶ سهمیه (چهار زن و ۲ مرد) به این المپیک راه یافت و کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است.

دیدگاه‌ها