کد خبر : 1771208 | 08 مرداد 1400 ساعت 13:34 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

مائوریسیو پوچتینو:

امباپه هرگز به من نگفته با PSG تمدید نمی‌کند

سرمربی پی اس جی شایعات پیرامون اینکه کیلیان امباپه از تمایلش به جدایی با وی حرف زده را تکذیب کرد.

امباپه هرگز به من نگفته با PSG تمدید نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این روزها شایعات در مورد جدایی کیلیان امباپه از پی اس جی تمامی ندارد.

در اسپانیا می گویند شمارش معکوس برای انتقال او به رئال آغاز شده و حتی بازیکن به مائوریسیو پوچپتینو سرمربی پی اس جی نیز گفته است که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

 

 

 

 

پوچتینو که از ژانویه 2021 هدایت پی اس جی را پذیرفت و با این تیم تنها موفق به فتح سوپرکاپ شد، فصل پیش رو چالش های بزرگی را پیش رو دارد. او در مصاحبه با لوپاریزین و در مورد بزرگترین سردرگمی این روزهای باشگاه یعنی امباپه گفت:« کیلیان به من گفته است که تمدید نمی کند؟ اینها همه صحبت های خصوصی هستند و قرار نیست در رسانه ها در موردشان حرف بزنم ولی هرگز او در این مورد به من حرفی نزده است.

تصور جدایی امباپه به عنوان بازیکن آزاد در تابستان بعد؟ من با تخیل زندگی نمی کنم. چیزی که مشخص است اینکه از قرارداد کیلیان یک سال دیگر باقیمانده ولی شیوه رفتار و استفاده ام از او مثل بازیکنی است که 5 سال دیگر هم قرارداد دارد.»

 

 

1626933

 

 

پوگبا در پی اس جی:« در مورد نام ها حرف نمی زنم. باشگاه با آسودگی خاطر تمام، کارش در زمینه نقل و انتقالات را انجام می دهد و در پایان نقل و انتقالات خواهیم دید که چه بازیکنانی در اختیار داریم و چه کسانی جمع ما را ترک می کنند.»

 

 

1623165

 

 

رقابت کیلور ناواس و جیجو دوناروما:« این باید یک رقابت پاک و سالم باشد. سعی می کنم منصف باشم و بهترین ارزیابی را در مورد اینکه کدام دروازه بان در فرم بهتری است، داشته باشم.»

 


 

دیدگاه‌ها