کد خبر : 1771344 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:12 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

از هواداران آلومینیوم اراک عذرخواهی می کنم

خرمگاه: مربیان با توهین به داور هم این‌قدر محروم نشدند

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: از هواداران آلومینیوم عذرخواهی می کنیم چون بعد از تثبیت حضور آلومینیوم در لیگ برتر، بی انگیزه شدیم.

خرمگاه: مربیان با توهین به داور هم این‌قدر محروم نشدند

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در غیاب علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان که با شکست این تیم همراه بود، حاضر شد و اظهار داشت: خسته نباشید و خداقوت به بازیکنانمان می گوییم. آن ها تلاش کردند و زحمت کشیدند؛ به ویژه امروز که یکی از بهترین بازی هایمان بود، اما متاسفانه سه موقعیت صددرصد ما به گل نرفت. متاسفانه در سه بازی اخیر 8 بازیکن تاثیرگذارمان را نداشتیم. با این حال خیلی خوب بازی کردیم و نفت مسجدسلیمان از تک موقعیتش استفاده کرد. تنها چیزهایی که ما را اذیت کرده، سه، چهار بازی ای است که داوران پنالتی های ما را نگرفتند و برای رقبای ما پنالتی گرفتند.


وی افزود: این اتفاقات بازیکنان ما را بی انگیزه کرد. در این سه، چهار هفته سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی و روانی بالا نگه داریم. امروز 6 بازیکن جوان در زمین گذاشتیم و سه، چهار نفر آن ها نوید روزهای خوبی را به ما می دهند. 


مربی تیم آلومینیوم اراک با اشاره به محرومیت منصوریان عنوان کرد: کمیته انضباطی به خاطر صحبت سرمربی ما درباره فساد در فوتبال چهار جلسه محروم کرده، اما متاسفانه در بازی های مختلف می بینیم که به داور بازی فحاشی می کنند و با یک جریمه نقدی از آن می گذرند. با تمام این صحبت ها به داور بازی امروز تبریک می گویم. با اینکه بازی را باختیم، اما امروز عملکرد خوبی از داور دیدیم. 


خرمگاه ادامه داد: چرا اول فصل بازیکن 20 ساله را یک ساله قرار می بندند و بازیکن 30 ساله را هم یک ساله می بندند. متاسفانه برخی از نفرات ما به فکر آینده خودشان بودند و همین باعث شد که در 5، 6 بازی اخیر صددرصد نباشیم. 


وی در پایان گفت: در آخر هم از هواداران آلومینیوم عذرخواهی می کنیم چون بعد از تثبیت حضور آلومینیوم در لیگ برتر، بی انگیزه شدیم.

دیدگاه‌ها