کد خبر : 1771394 | 09 مرداد 1400 ساعت 01:36 | 108.7K بازدید | 13 دیدگاه

قراردادم تمام شده، بعدا در مورد آینده تصمیم می گیرم

سروش رفیعی درمورد بازگشت به پرسپولیس چه گفت؟

هافبک سپاهان می گوید که قراردادش با سپاهان به اتمام رسیده و ظرف روزهای آتی درخصوص آینده اش تصمیم گیری می کند.

سروش رفیعی درمورد بازگشت به پرسپولیس چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در آخرین بازی خود در لیگ بیستم از سد استقلال عبور کرد ولی دست این تیم برای رسیدن به جام کوتاه ماند و پرسپولیس توانست با 2 امتیاز بیشتر، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


سروش رفیعی هافبک سپاهان در پایان بازی با استقلال و درخصوص قهرمانی پرسپولیس گفت: خدا قوت و به همه عزیزانی که کمک کردند لیگ امسال خوب سپری شود، خسته نباشید می گویم. فکر می کنم که لیگ امسال یکی از بهترین لیگ های ما بود. وقتی که دو تیم تا روز آخر تا اینجای کار می آیند و  پرسپولیس با 67 امتیاز قهرمان می شود و ما هم در کورس بودیم و شانس داشتیم، این نشان می‌دهد لیگ خوبی بود.


او ادامه داد: صمیمانه به تیم بزرگ پرسپولیس، هواداران عزیزشان، بازیکنان خوبشان، رفیقای خوبم، کادر فنی آنها، آقای گل محمدی و به کل مجموعه پرسپولیس خدا قوت می‌گویم. از شما (اصحاب رسانه) هم تشکر می‌کنم که کمک کردند لیگ امسال انجام شد. امیدوارم فصل آینده با مقداری برنامه‌ریزی بهتر و با خواهش از فدراسیون و هیئت های فوتبال، بخصوص کیفیت بهتر زمین ها و استادیوم ها، فصل بهتری داشته باشیم.


وی درخصوص آینده اش در فصل بعد گفت: قرارداد من تمام شده و به هر حال تا امروز هم بازی داشتیم. برایمان شرایط حساسی بود. به همین دلیل، چند روزی نیاز دارم استراحت کنم. به امید خدا به زودی تصمیم می‌گیرم.


رفیعی درباره بازگشتش به پرسپولیس، گفت: فصل نقل و انتقالات است. در این زمان، صحبت، شایعه، حرف و حدیث زیاد است. تا به امروز نه با کسی صحبتی کرده‌ام و نه می‌خواستم انجام دهم. چون در کورس قهرمانی بودیم و برایم مهم بود که بتوانم تمرکز کنیم اما تا چند روز آینده تکلیف من مشخص خواهد شد.


وی درباره ماندن ذوب‌آهن در لیگ برتر، یادآور شد: ذوب‌آهن باشگاه ریشه‌دار و خوبی است. خوشحالم که ماند اما برای سایپا و ماشین‌سازی متاسفم و امیدوارم به زودی برگردند. به همشهری‌های عزیزم تبریک می‌گویم که فجر به لیگ برتر بازگشته است. به کارکنان فولادمبارکه و کادر فنی تبریک می‌گویم. فصل خوبی با نویدکیا داشتیم، امیدوارم هواداران سپاهان این تلاش را از ما بپذیرند و امیدوارم فصل آینده بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه‌ها