کد خبر : 1771396 | 09 مرداد 1400 ساعت 01:38 | 15.3K بازدید | 6 دیدگاه

نیازمند: جانشین من در سپاهان موفق می‌شود

دروازه‌بان سپاهان معتقد است این باشگاه در سال‌های آینده عملکرد خوبی خواهد داشت.

نیازمند: جانشین من در سپاهان موفق می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سید پیام نیازمند پس از دیدار با استقلال در واکنش به اینکه سپاهان کم آورد و نتوانست قهرمان شود، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم ما کم آورده باشیم. نتایج امسال ما فوق‌العاده و عملکردمان در این فصل عالی بود. واقعا این بچه‌ها شایسته بالاتر از این‌ها هستند و خوشحال هستم که در سپاهان بازی کردم.

 

او ادامه داد: اگر ما عالی بودیم، پرسپولیس فوق‌العاده عمل کرد و به آنها تبریک می‌گویم. رقابت سنگینی بود و در نهایت پرسپولیس موفق شد. مطمئن هستم سپاهان با وجود چنین افرادی مثل آقا محرم، آقا ساکت و ... اتفاقات بزرگتری در سال‌های آینده می‌افتد و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

1629051

 

دروازه‌بان سپاهان درباره پایان کار با این باشگاه ابراز کرد: سه سال در این باشگاه بودم و سپاهان را مثل خانواده‌ام می‌دانستم و اصفهان هم مثل شهر خودم بود. تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان کردم و از این به بعد هم آرزوی موفقیت دارم.

 

نیازمند درباره حضور در تمام مسابقات و ثبت بیشترین کلین‌شیت در سپاهان گفت: خدا را شکر در تک‌تک مسابقات بودم و هیچ بازی‌ای را از دست ندادم. خوشبختانه تنم سالم بود و عملکرد خوبی داشتم. کلین‌شیت و رکورد یک کار تیمی است و من هم بخشی از آن بودم و اطمینان دارم کسی که بعدها دروازه‌بان سپاهان شود، می‌تواند اتفاقات بهتری را برای این تیم رقم بزند.

دیدگاه‌ها