کد خبر : 1771411 | 09 مرداد 1400 ساعت 02:54 | 34.1K بازدید | 1 دیدگاه

یک ماموریت مشخص در ۲ تیم؛

الهامی دوباره تراکتور را چهارم کرد!

متوقف شدن گل‌گهر مقابل شاگردان الهامی در سیرجان، منجر به حضور تراکتور در رده چهارم جدول شد.

الهامی دوباره تراکتور را چهارم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور در حالی توانست با برتری پُر گل مقابل سایپا به رتبه چهارم جدول صعود کند و فصل را با قرار گرفتن در جایگاه خوبی به پایان برساند که اگر گل‌گهر سیرجان در بازی همزمان مقابل نساجی مازندران به برتری می‌رسید، این رتبه برای تراکتور به دست نمی‌آمد.

 

ساکت الهامی که سال گذشته تراکتور رده نُهمی را تحویل گرفت و با کسب میانگین امتیازی بالاتر از ۲ این تیم را به رتبه چهارم جدول لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی رساند تا بتوانند سهمیه آسیایی بگیرند، امسال هم می‌تواند در کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای تراکتور موثر باشد.

 

1629072

 

تراکتور در شرایطی برای دومین سال پیاپی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست می‌آورد که امسال، استقلال به قهرمانی در جام حذفی برسد و اگر این اتفاق بیفتد، تراکتور به نوعی مدیون نساجی هم برای نمایش خوب در هفته آخر مقابل گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

 

الهامی در حالی توانست در تقابل با قلعه‌نویی صاحب یک امتیاز شود که کسب پیروزی یا شکست در سیرجان برای او و نساجی تفاوتی نداشت ولی آنها یکی از تیم‌های هفته آخر بودند که شرافتمندانه به میدان رفتند و سرنوشت تعیین نماینده آسیایی ایران را رقم زدند.

 

1629073

 

حال باید منتظر ماند و دید که استقلال قهرمان جام حذفی خواهد شد یا خیر که اگر این اتفاق بیفتد، تراکتور هم برای دومین فصل متوالی و البته با شرایط متفاوت که باید به پلی‌آف برود، سهمیه آسیایی می‌گیرد.

دیدگاه‌ها