کد خبر : 1771448 | 09 مرداد 1400 ساعت 09:59 | 87.1K بازدید | 2 دیدگاه

تأیید کمک 8 میلیاردی اسپانسر استقلال به پرسپولیس

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس شایعات کمک اسپانسر باشگاه استقلال به این تیم را به نوعی تأیید و اعلام کرد این کار چه اشکالی دارد؟

تأیید کمک 8 میلیاردی اسپانسر استقلال به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر اخباری درخصوص کمک های حامی مالی باشگاه استقلال به تیم رقیب یعنی پرسپولیس در رسانه ها مطرح می شد. حتی فرهاد مجیدی نیز در حاشیه یکی از تمرین های جنجالی این تیم نیز پرده از این موضوع برداشت و این مسئله با واکنش شدید هواداران استقلال نیز روبرو شد.


مشکلات میان استقلال و اسپانسر این باشگاه نیز به اوج خود رسید به نحوی که آبی پوشان در بازی های پایانی دست به تغییر حامی مالی روی پیراهن خود زدند. در حاشیه جشن قهرمانی روز گذشته پرسپولیس نیز، رئیس هیئت مدیره این باشگاه کمک های اسپانسر استقلال به تیم رقیب را تأیید کرد.


مجید صدری رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا حامی مالی استقلال به پرسپولیس کمک هشت میلیاردی داشته یا خیر گفت: چه اشکالی دارد؟ چرا این موضوع را تایید نکنیم؟ در خصوص نحوه دریافت مطالبات پرسپولیس از AFC این کاری است که هر روز در حال پیگیری آن هستیم. از طریق وزارت امور خارجه که امید داریم در حال پیگیری هستیم.


صدری در پاسخ به این پرسش که تا به حالا چه میزان پول برای باشگاه پرسپولیس قرض کرده، اظهار داشت: در حال حاضر حضور ذهن ندارم. 


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه کمک مالی «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات به این باشگاه گفت: خیلی خوب است که این موضوع را بررسی کنید. خدا را شکر خود او پاسخ می دهد. درست است او یک هوادار است اما او تا کنون به عنوان یک وزیر، رنگی عمل نکرده است.

دیدگاه‌ها