کد خبر : 1771455 | 09 مرداد 1400 ساعت 10:21 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

سدسازی مدعیان بازوبند علیه هم 

رحمتی و نکونام در نبرد منفی(عکس)

در شبی که نکونام می‌توانست با یک برد جایگاه چهارم جدول را از آن خود و فولاد کند با سدی به نام مهدی رحمتی برخورد کرد.

رحمتی و نکونام در نبرد منفی(عکس)

به گزارش ورزش سه دومین جدال جواد نکونام و مهدی رحمتی در قامت سرمربی با یک تساوی به پایان رسید. یک تساوی که بیشتر انتقام رحمتی از برد بازی رفت نکونام بود.

 

رحمتی و نکونام اگرچه دیشب یکدیگر را در آغوش گرفتند اما رابطه آنها همیشه به خوبی دیشب و ابراز علاقه‌شان به هم نبوده است. به خصوص آنکه همیشه و به صورت غیر رسمی، پای اختلاف این دو به موضوع خداحافظی ناگهانی رحمتی از تیم ملی و دور ماندن همیشگی او از پیراهن تیم ملی،کشیده می‌شود. اختلافی که از موضوع کاپیتانی در استقلال آغاز شد و در نهایت به تیم ملی هم رسید. هر چند نکونام مدت زمان زیادی در استقلال بازی نکرد اما رد پای اختلافاتی که بر سر حضور او در استقلال بین بازیکنان پیش آمد، در غیاب او نیز ادامه یافت و چه بسا یکی از عوامل عدم توفیق قلعه‌نویی در دو فصل آخر حضورش در استقلال نیز همین موضوع بود.

 

1629176

 

ماجرا از آن قرار بود که نکونام با وعده بازوبند کاپیتانی به استقلال پیوست اما اتفاقات فصل ۹۲-۹۱ به گونه‌ای پیش رفت که کاپیتان تیم ملی در نهایت نتوانست به بازوبند کاپیتانی در استقلال برسد. در آن سال استقلال دو مدعی دیگر کاپیتانی نیز داشت؛ مهدی رحمتی و مجتبی جباری و بعد از آن فرهاد مجیدی نیز به این جمع اضافه شد. در نهایت نرسیدن بازوبند کاپیتانی به نکونام باعث شد تا رابطه رحمتی و نکونام دچار مشکل شود و دو بازیکنی که زمانی در تیم ملی هم اتاق بودند،مدتی با هم قهر باشند .

 

به هر صورت رحمتی که در قامت سرمربی، همه اختلافات دوران بازی را به کناری نهاد و با کسانی مثل قلعه‌نویی، منصوریان و نکونام که در برهه‌هایی به مشکل برخورده بود، با روی باز و چهره خندان مواجه شد، اجازه نداد تا نکونام با جایگاه چهارمی لیگ را به پایان برساند. یک مبارزه منفی در هفته پایانی در مشهد که در نهایت هیچکدام از دو مدعی بازوبند کاپیتانی استقلال در فصل ۹۲-۹۱ را برنده نکرد اما شانس سهمیه گرفتن فولاد را از بین برد.

دیدگاه‌ها