کد خبر : 1771472 | 09 مرداد 1400 ساعت 11:43 | 24.6K بازدید | 5 دیدگاه

پرسپولیس2 امتیاز بالاتر از تصور سپاهان؛ 

ماجرای عدد 65 باغ فردوس؛ همه جا بود

اعضای تیم فوتبال سپاهان از ابتدای فصل رسیدن به امتیاز 65 را هدف قرار داده بودند و به این عدد هم رسیدند.

ماجرای عدد 65 باغ فردوس؛ همه جا بود

به گزارش "ورزش سه"، این عددی بوده که در اتاق‌های مختلف مجموعه باغ فردوس محل تمرین سپاهانی‌ها در اصفهان، از ابتدای فصل با کاغذی روی در و دیوار چسبانده شده بود و هدفی بود که آن‌ها برای قهرمانی در نظر گرفته بودند؛ هدفی که با یک نمایش خوب و با پیروزی برابر استقلال در آخرین دیدار فصل به دست آمد، ولی پرسپولیس هم پیکان را برده بود تا سرخپوشان پایتخت 2 امتیاز بیشتری از چیزی بگیرند که سپاهانی‌ها در ذهنشان برای قهرمانی متصور بودند. 

 

شایان مصلح مدافع چپ طلایی پوشان دیار زاینده رود بازیکنی بود که شب گذشته در مصاحبه کوتاهش به این موضوع پرداخت و در مورد آن گفت:« ما هدفی از ابتدای فصل داشتیم و آن هدف هم گرفتن 65 امتیاز بود. روز اول این را هدف خودمان کرده بودیم. در همه رختکن‌ها، سالن‌های بدنسازی، همه جا این امتیاز 65 را قرار داده بودیم که به این هدف برسیم و الحمدالله رسیدیم ولی متاسفانه فضا طوری پیش رفت که با 65 امتیاز نتوانستیم قهرمان بشویم.» 


البته که تا پیش از لیگ بیستم 65 امتیاز برای قهرمانی کافی بود، ولی در این فصل با ادامه عملکرد خیره کننده پرسپولیس طی سال‌های اخیر که روند کاملا صعودی داشت و اضافه شدن سپاهان به این رقابت، شاهد تغییر امتیازات مورد نیاز برای قهرمانی بودیم؛ باید اشاره داشت که سال گذشته نیز پرسپولیس با 67 امتیاز به قهرمانی در لیگ نوزدهم دست یافت، ولی در آن فصل بازی برگشت سپاهان و پرسپولیس برگزار نشد و این کمیته انضباطی بود که رای به برتری سه بر صفر سرخپوشان پایتخت داد.


سپاهان فصل بسیار خوبی را در اولین سال مربیگری محرم نویدکیا پشت سر گذاشت و این مربی توانست برای با نمایشی که تیمش ارائه می کرد، رقابتی‌ترین فصل تاریخ لیگ برتر را در کنار یحیی گل محمدی همبازی سابقش شکل بدهد. بی شک سپاهان با حضور محرم نویدکیا و ادامه همین روند در سال های آتی حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها