کد خبر : 1771486 | 09 مرداد 1400 ساعت 12:27 | 32K بازدید | 15 دیدگاه

سپاهان طلسم 14 ساله جلوی استقلال را شکست

سپاهان اصفهان بعد از 14 سال موفق شد استقلال را رفت و برگشت شکست بدهد.

سپاهان طلسم 14 ساله جلوی استقلال را شکست

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان روز گذشته با نتیجه دو بر یک استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داد و نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر شد. طلایی پوشان اصفهانی در شرایطی به این برد رسیدند که در بازی رفت هم دو بر صفر آبی ها را با هدایت محمود فکری در اصفهان شکست داده بودند تا رفت و برگشت بتوانند استقلال را از پیش رو بردارند.


جالب اینکه سپاهانی ها از 14 سال قبل نتوانسته بودند در دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر مقابل استقلال به برد برسند و حالا بعد از این مدت طلسم را شکستند.


آخرین بار در لیگ ۱۳۸۶-۸۷ بود که سپاهان در دیدار رفت با هدایت لوکا بوناچیچ و در دیدار برگشت هم با هدایت ویرا استقلال را دبل کرده کرده بود. حالا آنها استقلال را در لیگ بیستم بعد از 14 سال دو بار با هدایت فکری و مجیدی شکست دادند تا یک رکورد جالب به ثبت برسانند.


آمار جالب دیگری که سپاهانی ها به ثبت رساندند، شکست ناپذیری شان مقابل پرسپولیس و استقلال بعد از 9 فصل است. از آخرین باری که سپاهان مقابل پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر شکست نخورده بود، 9 سال گذشته و در لیگ بیستم این اتفاق بار دیگر برای شاگردان محرم نویدکیا مقابل سرخابی های پایتخت رخ داد.

 

دیدگاه‌ها