کد خبر : 1771510 | 09 مرداد 1400 ساعت 14:25 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل 70 متری یک دروازه‌بان(عکس)

پاس تک‌گل مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن توسط دروازه‌بان این تیم داده شد.

پاس گل 70 متری یک دروازه‌بان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ربیعی در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر موفقیت قابل توجهی به دست آوردند و توانستند با حضور در نیمه بالای جدول کارشان را به پایان برساند که آخرین پیروزی آنها شب گذشته مقابل ذوب‌آهن رقم خورد؛ جایی که پاس گل مس را دروازه‌بان این تیم داد.

 

داوود نوشی‌صوفیانی که طی چهار مسابقه گذشته همراه با مس رفسنجان دو مساوی و دو پیروزی به دست آورده بود، دیشب هم برای پنجمین بازی پیاپی شکست‌ناپذیری را تجربه کرد و و توانست در جدال حساس و سرنوشت‌ساز با ذوب‌آهن که برای تعیین تیم سقوط کننده موثر بود، کلین‌شیت کند.

 

دروازه‌بان مس رفسنجان که سال گذشته گلر مس کرمان در لیگ یک بود و زیر نظر سید مجتبی حسینی کار می‌کرد، در دیدار با ذوب‌آهن و تقابل با سرمربی سابق خود بازی بهتری از هفته‌های اخیر به نمایش گذاشت و اجازه نداد در گلزنی موفق باشند و صاحب امتیاز شوند که علاوه بر آن، پاس تک گل تیمش را هم داد.

 

نوشی صوفیانی در این دیدار با خروج‌های مطمئن و مهار ۳ شود که جدی‌ترین آن مهار ضربه سر سید عبدالله حسینی مدافع پیشرفته ذوب‌آهن بود، توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و یک پاس گل ۷۰ متری با شروع مجدد خود به محمد قاضی بدهد تا روز خوب رو تکمیل شود.

 

1629270

 

1629271

دیدگاه‌ها