کد خبر : 1771511 | 09 مرداد 1400 ساعت 14:35 | 36.9K بازدید | 6 دیدگاه

جام یدکی و حسرت سپاهانی‌ها از لمس آن (عکس)

در حالیکه دو جام برای اهدا به تیم قهرمان لیگ برتر آماده شده بود، در نهایت این پرسپولیس بود که قهرمان شد و تنها حسرت برای سپاهانی ها باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان یکی از شایسته ترین تیم های نائب قهرمان لیگ بود. تیمی که توانست 65 امتیاز کسب کند و در 17 دوره از 20 دوره گذشته لیگ برتر، آنها می توانستند با این تعداد امتیاز جام قهرمانی را بالای سر ببرند اما این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس 2 گام از آنها جلوتر بود و با 67 امتیاز قهرمان شد.


قطعا محرم نویدکیا و شاگردانش حسرت امتیازات از دست رفته ابتدای فصل را می خورند. به طور مثال، تیم نفت مسجدسلیمان که تا روز پایانی برای بقا تلاش می کرد، 4 امتیاز از سپاهان گرفت و یا تیم سقوط کرده ماشین سازی در تبریز، موفق به متوقف کردن زردپوشان اصفهانی شد و همین امتیازاتی که از چنگ آنها پرید، برابر شد با پریدن جام و پرواز آن به سمت پرسپولیسی ها.


در روز پایانی رقابت های لیگ برتر و از آنجایی که هر دو تیم شانس کسب عنوان قهرمانی را داشتند، دو جام توسط سازمان لیگ در استادیوم های آزادی و شهرقدس تعبیه شد تا پس از مشخص شدن تکلیف لیگ بیستم، به تیم قهرمان داده شود که یکی از این جام ها پیش از آغاز بازی استقلال و سپاهان در زمین ورزشگاه آزادی تعبیه شد.

 

1629272

 

1629273


جام یدکی که سپاهانی ها پیش از آغاز بازی و پس از پایان آن، تنها از کنارش رد شدند و دستشان به آن نخورد. جامی که شاید بتوان گفت در یکی از معدود لیگ های برگزار شده فوتبال ایران، هر دو تیم اول و دوم شایسته رسیدن به آن بودند ولی در فوتبال و همه ورزش ها، قهرمانی تنها برای یک تیم و یک نفر است و سپاهان با وجود ارائه بازی های خوب با محرم نویدکیای جوان و آینده دار، نتوانست جام طلایی را بالای سر ببرد. اتفاقی که شاید خیلی زود برای آنها رخ بدهد.

 

دیدگاه‌ها