کد خبر : 1771549 | 09 مرداد 1400 ساعت 17:05 | 22.7K بازدید | 1 دیدگاه

فراتر از انتظار نتیجه گرفتیم؛

نقی‌زاده: حالا همه ما و تراکتور را تشویق می‌کنند!

هافبک مس رفسنجان به تمجید از عملکرد تیمش در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر پرداخت.

نقی‌زاده: حالا همه ما و تراکتور را تشویق می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده که یکی از مهره‌های موثر مس رفسنجان در این فصل بوده  و توانست با این تیم تازه لیگ برتری شده رتبه رتک‌رقمی را تجربه کند، درباره برتری مس مقابل ذوب‌آهن در آخرین بازی فصل اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم؛ شرایط ذوب‌آهن سخت بود ولی ما ۱۰۰ درصد فوتبال پاک و جدی را ارائه دادیم و سرنوشت لیگ را به دست خدا سپردیم تا اینکه چه تیمی بماند یا سقوط کند. ما کارمان را کردیم؛ از این بابت جای خوشحالی دارد که مجموعه مس توانست سه امتیاز بازی را بگیرد و خودش را به رتبه‌های تک‌رقمی بالا برساند.

 

او ادامه داد: قبل از بازی‌های هفته آخر حرف و حدیث‌های زیادی می‌زدند، اما دیدند که شرافت در فوتبال در چند مسابقه معنا شد و به نظرم حالا همه هواداران و دلسوزان فوتبال تیم ما و تراکتور را بخاطر بازی جوانمردانه و خوبی که انجام دادیم، تشویق می‌کنند.

 

هافبک تکنیکی مس رفسنجان در خصوص شرایط این باشگاه در لیگ بیستم عنوان کرد: خدا را شکر وضعیت خیلی خوبی داشتیم. علی‌رغم اینکه سال نخست حضورمان در لیگ برتر بود، با تلاش و همدلی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوب توانستیم جزو ۸ تیم بالای جدول باشیم و اگر خودمان دقت بیشتری می‌کردیم و یک مقدار خوش‌شان بودیم، به نظرم می‌توانستیم جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم.

 

1578285

 

نقی‌زاده یادآور شد: این عملکرد برای تیمی مثل مس رفسنجان در سال اول حضورش در لیگ برتر و با توجه به شرایط تیم، به نظرم خوب بود. خدا را شکر شرمنده مردم رفسنجان و استان کرمان نشدیم و بهتر از اهداف باشگاه نتیجه بگیریم.

 

این بازیکن که در لیگ بیستم ۲۵ بازی برای مس رفسنجان انجام داد، گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در تیم مس داشتم و تا حد توان توانستم به باشگاهم کمک کنم و خوشبختانه شرمنده هواداران و کارکنان مس نشدم.

 

نقی‌زاده با بیان اینکه قراردادم با باشگاه مس رفسنجان به اتمام رسیده است، ابراز کرد: فعلا قصد دارم استراحت کنم تا ان‌شاالله در یکی، دو هفته آینده بهترین تصمیم را بگیرم. روزهای خوبی در مس داشتم ولی هنوز نمی‌دانم می‌خواهم چه تصمیمی برای آینده‌ام دارم چون فعلا به فکر استراحت هستم.

 

هافبک مس رفسنجان در خصوص اینکه در نیم‌فصل هم بحث جدایی او از این تیم و پیوستن به تیم‌هایی همچون آلومینیوم بود، عنوان کرد: از دو، سه تیم خوب پیشنهاد داشتم ولی تحت قرارداد باشگاه مس بودم و می‌خواستم ادامه همکاری بدهم تا نتیجه خوبی در کنار کادر فنی، بازیکنان و مدیریت رقم بزنیم و این باور را داشتم که می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. خدا را شکر جزو هشت تیم بالای جدول شدیم و به نظرم می‌توانستیم بهتر هم بشویم، اما سال اول حضور تیم در بود و چنین عملکردی جای خوشحالی دارد.

دیدگاه‌ها