کد خبر : 1771575 | 09 مرداد 1400 ساعت 19:00 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسکوچیچ در انتظار یک لگد محکم برای شکستن در!

سرمربی تیم ملی ایران معتقد است میانگین سنی تیمش شرایط خوبی را دارد و منتظر جوانان برای خودنمایی است.

اسکوچیچ در انتظار یک لگد محکم برای شکستن در!

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که با نتایج خوبش در دور قبل و رساندن ایران با شرایط پیچیده به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر حالا در افکار فوتبالی‌ها مقبولیت بیشتری کسب کرده در خصوص سن و سال بازیکنان معتقد است میانگین سنی 28 سال تیمش بهترین سن برای فوتبال بازی کردن در این سطح است و اگر سن بازیکنان بالاتر از این هم برود مشکلی برای تیم ایجاد نمی‌شود و آن‌ها می‌توانند تفکرات او را در زمین پیاده کنند.

 

دراگان اسکوچیچ در خصوص اینکه در تیم ملی به بازیکنان با تجربه تر میدان داده می‌شود و کار جوان‌ها برای رسیدن به پیراهن ایران به چه شکل است، گفت: جوان‌ها باید روحیه‌ای داشته باشنر که با لگد در تیم ملی را  شکسته و وارد این تیم شوند. من از آن‌ها این را می‌خواهم و هموز منتظرم چنین چیزی ببینم.

 

اسکوچیچ اما تقسیم بندی جالبی برای دعوت بازیکنان دارد و به جای توجه به سال تولد آن‌ها به کیفیت و عملکردشان بها می‌دهد. با این تفکر شاید اگر سید جلال حسینی خداحافظی نکرده بود شانس بازی در آستانه چهل سالگی را در تیم اسکو داشت.

 

سکوچیچ در خصوص دعوت جوانان به تیم ملی اضافه کرد: البته ما بازیکنان جوان هم آوردیم و از کم تجربه‌تر ها هم در اردوها استفاده می‌کنیم تا با جو تیم ملی آشنا شوند و البته باید بگوییم جنگیدن با چنین روحیه‌ای تصمیم خودشان است. در تیم‌ من بازیکنان به دو دسته خوب و بد تقسیم می‌شوند و کاری به سن‌شان ندارم.

دیدگاه‌ها