کد خبر : 1771576 | 09 مرداد 1400 ساعت 19:02 | 68.9K بازدید | 10 دیدگاه

بهترین فصل با سرخ‌ها؛

حامد لک خیلی منتظر این لحظه بود!(عکس)

دروازه‌بان پرسپولیس انتظار زیادی برای ثبت یک عکس با تیم محبوب خود داشت.

حامد لک خیلی منتظر این لحظه بود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک از ۱۸ سالگی با نظر عبدالله ویسی در لیگ برتر فرصت بازی به دست آورد و پس از انجام پنج بازی در هفته‌های پایانی فصل ۹۰-۸۹ ، در لیگ یازدهم تبدیل به دروازه‌بان ثابت صبای قم شد و دوران خوبی در آن تیم داشت و سپس به تراکتور رفت ولی او در این سال‌ها همواره منتظر پیوستن به پرسپولیس و قهرمانی با این تیم بود که در لیگ بیستم این اتفاق برای او افتاد.

 

1629378

 

لک همراه با تراکتور با ثبت چهار کلین‌شیت پیاپی در رقابت‌های جام حذفی، قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کرد ولی در این سال‌ها منتظر کسب جام در لیگ برتر همراه با پرسپولیس بود که دیروز این قاب یادگاری برای او با پیراهن تیم محبوبش در کنار مدال و جام به ثبت رسید.

 

1629379

 

دروازه‌بان پرسپولیس که در این فصل ۱۷ کلین‌شیت در ۲۹ مسابقه داشت و بهترین عملکرد را در بین تمام گلرهای لیگ برتری به ثبت رساند، نیاز داشت تا در آخرین مسابقه فصل هم مقابل پیکان دروازه خود را بسته نگه دارد تا جشن قهرمانی برای او شیرین‌تر شود که این کار را مثل دور رفت برابر خودروسازان انجام داد.

 

1629382

 

حامد لک در بدو ورود به پرسپولیس کار سختی در رقابت‌های فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان داشت، اما در آن بازی‌ها نیز بیشترین کلین‌شیت را در بین تمام گلرهای آسیایی داشت ولی در بازی فینال روی دو ضربه پنالتی که البته یکی از آنها در ریباند تبدیل به گل شد، دروازه‌اش را باز شده دید و نتوانست مثل لیگ برتر و سوپر جام، در آسیا هم صاحب جام شود.

 

1629381

 

لک با ثبت ۲۵ کلین‌شیت در مجموع رقابت‌های داخلی و آسیایی، توانست آمار فوق‌العاده‌ای در نخستین سال حضورش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت بر جای بگذارد و فصل طولانی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را با قهرمانی در لیگ برتر و کسب مدال به پایان برساند؛ اتفاق مهمی که حامد لک خیلی انتظارش را کشید.

دیدگاه‌ها