کد خبر : 1771607 | 09 مرداد 1400 ساعت 22:08 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

هیچ چیزی در این راه به اندازه تنهایی آزارمان نداد؛

پیام ابهام‎‌آمیز مالک نساجی؛ حدادیان می‌رود؟

مالک نساجی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از سختی‌ها و تنهایی اداره‌کنندگان باشگاه‌های خصوصی در ایران صحبت کرده است.

پیام ابهام‎‌آمیز مالک نساجی؛ حدادیان می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود نساجی مازندران به رقابت های لیگ برتر و سطح اول فوتبال ایران که پس از 24 سال رخ داد، رضا حدادیان درنهایت در کش و قوس مشکلات شدید مالی این تیم، علی رغم تمام محدودیت‌ها و شرایط نامساعد اقتصادی مسئولیت این باشگاه ریشه دار فوتبال ایران را برعهده گرفت و طی سال های اخیر تلاش کرده این تیم را به یکی از تیم های با ثبات لیگ برتر تبدیل کند.


نساجی مازندران در لیگ بیستم البته پس از جدایی محمود فکری که 2 هفته پیش از آغاز فصل رخ داد، با مشکلاتی جدی برای ماندن مواجه شد و نه فاضلی توانست به این تیم کمک کند و نه مجید جلالی. ساکت الهامی انتخاب بعدی رضا حدادیان بود و این مربی توانست چند هفته پیش از پایان رقابت ها با عملکرد بسیار خوبی که داشت، نساجی مازندران را از رتبه های انتهایی جدول جدا کند تا حدادیان یک فصل پرچالش دیگر را نیز در قائمشهر با سربلندی تمام کرده باشد.


حالا اما در شرایطی که شب گذشته رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائمشهری شده است.


رضا حدادیان در این پست با اشاره و تاکید بر مشکلات تیم داری بخش خصوصی اینطور نوشته است:« به یک پایان دیگر رسیدیم‌؛ پایان یک فصل پر فراز و نشیب که در نیمه اول آن همه چیز تلخ بود اما امیدوارانه دست به دست یکدیگر دادیم و نساجی محبوب را در سطح اول فوتبال ایران حفظ کردیم. هیچ چیزی در این راه به اندازه تنهایی آزارمان نداد. معدود تیم‌های خصوصی در ایران یار و یاوری دارند و همین کار را برای ادامه کار سخت می‌کند چون هیچگاه به خاطر ساختار دولتی ورزش ایران کمکی از سوی وزارت ورزش و مسئولین ورزش ایران دریافت نمی‌کنند. من تنها قدردان و سپاسگزار طرفداران عزیز نساجی هستم که با وجود شیوع کرونا و عدم حضور در استادیوم عشق خود را به نساجی دریغ نکردند.» 


حدادیان در ادامه با اشاره به اینکه اگر روزی نتواند در کنار نساجی باشد، هوادار این تیم باقی خواهد ماند، اضافه کرده است:« روزی نتوانم پشتیبان تیمی باشم که که تنها دلخوشی مردم شریف استان مازندران است باز هم در کنار شما هواداران خواهم ایستاد و تمام عشق و علاقه خود را نثارش خواهم کرد. نساجی از یاد نمی‌رود.»


بخش پایانی پیام مالک باشگاه نساجی مازندران نیز با این شعر از سعدی خاتمه پیدا کرده است؛ بیتی که می توان از آن اینطور استنباط کرد که شاید حدادیان دیگر قصد ادامه حضور به عنوان مالک باشگاه نساجی مازندران را نداشته باشد و این اصلا خبر خوشی برای عاشقان قرمزپوشان فوتبال قائمشهر نیست. 


دیگران چون بروند از نظر از دل بروند
تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

دیدگاه‌ها