کد خبر : 1771765 | 10 مرداد 1400 ساعت 19:14 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

در نفت یک جای کار می‌لنگید

مجدمی: این کار وظیفه من نسبت به خوزستان بود

هافبک نفت مسجد سلیمان می گوید اگر این تیم به همین شکل پیش برود فصل آینده نیز جزو گزینه های سقوط خواهد بود.

مجدمی: این کار وظیفه من نسبت به خوزستان بود

به گزارش ورزش سه، نفت مسجد سلیمان با پیروزی در برابر آلومینیوم اراک و شکست رقبای مستقیمش یعنی سایپا و ذوب آهن در لیگ برتر ماندگار شد مسلم مجدمی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بچه ها خیلی زحمت کشیدند. چند بازیکن ما هم حضور نداشتند. بعد از بازی که با گل گهر  هم دل و هم قسم شدیم که این بازی را ببریم و اصلا به فکر بازی سایپا و ذوب آهن نبودیم.ما فقط باید بازی را می بردیم بعضی می گفتند اگر مساوی هم بگیرید کافی است ولی باید می‌بردیم و سرنوشتمان را خودمان تعیین می‌کردیم خدا را شکر تلاشمان جواب داد و در لیگ ماندیم.


او در مورد نیم فصل پر از فراز و نشیبی که در نفت مسجد سلیمان سپری کردند ادامه داد: از تمام مردم خوب مسجدسلیمان معذرت‌خواهی می‌کنم واقعا کاری که نباید اتفاق افتاد و کار به هفته آخر کشیده شد و هواداران در استرس بودند ولی خدا را شکر که شرمنده مردم نشدیم.

 

 

1629764

 


 هافبک نفت مسجد سلیمان با اشاره به مشکلات این تیم عنوان کرد: مشکلات مالی باشگاه خیلی زیاد بود و اگر اینگونه بخواهد ادامه بدهد فصل بعد هم جزو گزینه‌های سقوط است. زمانی که آقای فکری آمد در سه بازی اول ۷ امتیاز گرفتیم یعنی هیچ مشکلی نداشتیم چرا بعد از این بازی ها شرایط به گونه دیگری پیش رفت؟حتماً یک جای کار می لنگید. شک نکنید بازیکنان و کادر فنی اصلا مقصر نبودند و یک جا نقصی وجود داشت نمی‌خواهم بگویم مربوط به باشگاه بوده ولی اگر بدون برنامه ادامه بدهند نفت دوباره مشکل خواهد داشت. اینجا مشکلاتی وجود داشت که در بقیه تیم هایی که بودم ندیدم. بازیکن با کمترین قرارداد به اینجا آمده و پولش هم پرداخت نمی‌شد. بازیکن با چه انگیزه ای به زمین برود؟ هر بازیکن خانواده و زن و بچه دارد و همه از ما انتظار دارند.


وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: در مسجدسلیمان زندگی کردن خیلی سخت است و مردم آنجا واقعا مظلوم هستند. این شهر کلی سرمایه دارد ولی تنها دلخوشی شان همین تیم است. زمانی که میبریم خوشحال می‌شوند و زمانی که می‌بازیم آنها بدتر از ما نگران می شوند فکر می‌کنم مسئولین با یک برنامه ریزی خوب می توانند تیم را جمع و جور کنند. 


مجدمی که زیر پیراهنش با چاپ جمله ای از خوزستان حمایت کرده بود افزود: واقعا اوضاع نگران کننده است. خودم بچه شادگان هستم، در شهر خود و دیگر شهرهای خوزستان مردم بیشتر دامداری می کنند و یا اینکه به دنبال نخلی هستند خرما بدهد و ثمره یک سالشان با بی آبی از بین می رود. هر گاومیشی ۱۰۰ میلیون قیمت دارد وقتی یک نفر ۸ تا از آنها را از دست می‌دهد یک شبه ۸۰۰ میلیون تومان ضرر می‌کند. تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که با زبان خودم پیغامم را به مسئولین کشور برسانم و به عنوان یک خوزستانی حداقل کاری بود که می توانستم بکنم.

دیدگاه‌ها