کد خبر : 1771803 | 10 مرداد 1400 ساعت 22:07 | 28.2K بازدید | 1 دیدگاه

اقدام جالب لواندوفسکی در روز تعطیلی تمرین بایرن

روبرت لواندوفسکی در روزی که در تمرینات بایرن‌مونیخ تعطیل بود، به کمپ تمرینی این تیم آمد تا خود را برای شروع قدرتمند تر در فصل جدید آماده کند.

اقدام جالب لواندوفسکی در روز تعطیلی تمرین بایرن

به گزارش "ورزش سه", بدون شک روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ طی سال اخیر بوده است. او در فصل 20-2019 نمایش های درخشانی در ترکیب باواریایی‌ها ارائه داد و به جرأت می‌توان گفت که یکی از مهمترین دلایل کسب سه گانه توسط تیم هانسی فلیک به شمار می‌آمد. 

 

درخشش ستاره لهستانی در رقابت‌های فصل 21-2020 نیز ادامه داشت و لواندوفسکی توانست با ثبت 41 گل در رقابت های بوندس لیگا از رکورد گرد مولر افسانه ای عبور کند. در واقع لواندوفسکی به تنهایی صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک فصل از رقابت های بوندس لیگا شد و دست به یک تاریخ سازی بزرگ زد.

 

ستاره لهستانی حالا خود را برای شروع قدرتمند در فصل جدید آغاز می کند. لواندوفسکی اخیراً و بعد از گذراندن تعطیلات تابستانی خود به تمرینات بایرن‌مونیخ ملحق شد و در بازی دوستانه روز گذشته این تیم برابر ناپولی نیز به میدان رفت. اما این ستاره لهستانی امروز دست به اقدامی جالب زده و در روزی که تمرینات بایرن مونیخ تعطیل بوده به کمپ تمرینی این تیم رفته است. در واقع لواندوفسکی با این کار نشان داده که قصد دارد با بهترین فرم ممکن برای فصل جدید آماده شود.

 

 

1629846
 

دیدگاه‌ها