کد خبر : 1771877 | 11 مرداد 1400 ساعت 11:08 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرمنده هواداران نساجی نشدیم؛

بیگی: حرف‌هایی زدند که در شأن ما نبود

بازیکن نساجی مازندران می‌گوید نتایج این تیم در دور برگشت همانند مدعیان سهمیه آسیایی بود.

بیگی: حرف‌هایی زدند که در شأن ما نبود

به گزارش "ورزش سه"، سعید بیگی درباره متوقف کردن گل‌گهر توسط نساجی در آخرین بازی فصل عنوان کرد: خیلی‌ها قبل از این مسابقه حرف‌هایی زدند که در شأن نساجی، مربی و بازیکنانش نبود ولی ما در زمین ثابت کردیم چقدر غیرت داریم و با نتیجه گرفتن در سیرجان جواب حرف‌های پوچ را دادیم.

 

او ادامه داد: گل‌گهر و آقای قلعه‌نویی تیم خوب و قابل احترامی دارند ولی ما با اینکه خطر سقوط نداشتیم و شرایط جدولی هم برای ما تفاوتی نمی‌کرد، اما توانستیم یک نمایش خیلی خوب داشته باشیم و اگر خوش‌شانس بودیم و آن پنالتی اشتباه گرفته نمی‌شد، برنده از زمین بیرون بیاییم؛ خدا را شکر در پایان بازی شرمنده نبودیم و سربلند از زمین بیرون آمدیم.

 

مدافع- هافبک نساجی مازندران با بیان اینکه عملکرد تیم در این فصل خیلی خوب بود، عنوان کرد: در نیم‌فصل اول خیلی تلاش می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم و خودمان هم آن رتبه و امتیازات را باور نمی‌کردیم، اما خدا را شکر با حضور آقای الهامی یک اتفاق ویژه رقم خورد و شرایط نساجی ۱۸۰ درجه فرق کرد تا به جایی برسیم که گل‌گهر را در زمین خودش متوقف کنیم.

 

1627622

 

بیگی عنوان کرد: به نظرم در نیم‌فصل دوم با آقای الهامی شاهکار کردیم و از نظر امتیازی تیم چهارم جدول لیگ برتر بودیم؛ یعنی به‌عنوان یک تیم آسیایی نتیجه گرفتیم ولی نتایج نیم‌فصل اول اجازه نداد رتبه بهتری داشته باشیم، اما خدا را شکر همین که شرمنده مردم قائم‌شهر و هواداران عزیز نساجی نشدیم، خوشحال هستیم.

 

این بازیکن که در لیگ بیستم حضور در تمام پست‌ها به‌جز مهاجم را تجربه کرده بود، در این باره ابراز کرد: هر جایی سرمربی تیم صلاح بداند، بازی می‌کنم و برای تیمم کم نمی‌گذارم. در تمام پست‌ها تلاشم را انجام دادم و با اینکه پست تخصصی‌ام هافبک دفاعی است و مقابل گل‌گهر در آنجا بازی کردم، اما امسال بیشتر در پست‌های دفاع راست و چپ به میدان رفتم و خدا را شکر شخصا از عملکردم راضی هستم.

 

بیگی درباره شرایط ادامه همکاری خود با نساجی عنوان کرد: نمی‌خواهم خیلی زود و عجولانه تصمیم بگیرم. سه، چهار روز استراحت می‌کنم و پس از آن درباره تیم آینده‌ام تصمیم‌گیری خواهم کرد. سال خوبی در کنار هواداران نساجی داشتم و اگر قسمت شد دوباره برای آنها بازی کنم، مثل این فصل تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

دیدگاه‌ها