کد خبر : 1772132 | 12 مرداد 1400 ساعت 16:39 | 33.7K بازدید | 11 دیدگاه

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد

وب سایت فدراسیون فوتبال از لغو محرومیت استقلال و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه خبر داد.

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش بود که پس از شکایت نبوشا میلیچیچ لکیچ دستیار سابق فرهاد مجیدی، پنجره نقل و انتقالاتی آبی پوشان بسته شد. در حالیکه مدیران این باشگاه به دنبال باز کردن پنجره باشگاه بودند، با شکایت شیخ دیاباته، استقلالی ها یک بار دیگر از بحث نقل و انتقالات دچار محرومیت شدند تا پنجره این تیم دوبل بسته شود!

 

اما در نهایت 4 روز پیش بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که بدهی به شیخ دیاباته و نبوشا میلیچیچ لکیچ بر اساس آرای کمیته انضباطی فیفا پرداخت گردید و اسناد پرداختی برای فیفا ارسال شده است.

 

امروز نیز وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال، از باز شدن پنجره آبی پوشان خبر داد. در اطلاعیه وب سایت فدراسیون آمده است که پیرو نامه فدراسیون به فیفا و تایید فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر پرداخت کامل مطالبات مالی شیخ دیاباته، محرومیت باشگاه استقلال از پنجره نقل و انتقالات لغو و مختومه شد.

 

البته در اطلاعیه فدراسیون نامی از نبوشا میلیچیچ لکیچ برده نشده ولی پنجره آبی ها نخستین بار پس از شکایت این مربی بسته شد. بدین ترتیب استقلال مشکلی برای جذب بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات تابستانی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها