کد خبر : 1772452 | 13 مرداد 1400 ساعت 23:30 | 31.5K بازدید | 3 دیدگاه

داور خواست پنالتی را جبران کند

حسینی: به جان مادرم وقت تلف نکردم

دروازه بان تیم استقلال معتقد است که داور به اشتباه به او کارت زرد نشان داده است؛ کارتی که او را از حضور در فینال محروم کرد.

حسینی: به جان مادرم وقت تلف نکردم

به گزارش "ورزش سه"، سید حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی گفت: قبل از این بازی و همه بازی های جام حذفی هم قسم شده بودیم که بتوانیم به فینال برویم و یک جام برای هوادارانمان بیاوریم. در نیمه اول در شان استقلال نبودیم و خوب بازی نکردیم و خودمان هم قبول داریم. در نیمه دوم اما توانستیم برگردیم و به فینال صعود کنیم.

 

او در مورد تغییر ورزشگاه محل برگزاری دیدار فینال گفت: به نظرم خوب شد که ورزشگاه عوض شد. ورزشگاه اصفهان، ورزشگاه خیلی خوبی است. 

 

دروازه بان استقلال که در دقیقه 94 به دلیل اتلاف وقت کارت زرد گرفته و بازی فینال را از دست داد با اعتراض به تصمیم داور گفت: بدشانسی من بود که نمی توانم در بازی فینال حضور داشته باشم. ولی به جان مادرم من اصلا نمی خواستم وقت تلف کنم. شما بروید صحنه را ببینید. قبل از آن من روی خطای بازیکن گل گهر اگر می خواستم وقت تلف کنم آن جا خودم را زمین می انداختم. من سریع بلند شدم که بازی را شروع کنم. شما ببینید چند ثانیه طول که من ضربه را بزنم؟ شما ببینید اصلا آقای داور به من قبل از اخطار یک تذکری داده است؟ قبل از کارت زرد معمولا یک تذکری می دهند. حالا چون پنالتی گرفته بود می خواست از این طرف جبران کند.

 

حسینی در مورد واکنش نه چندان خوبش در صحنه گل تیم حریف گفت: در مورد این موضوع صحبت کردن بهانه است ولی نور ورزشگاه به چشمم می افتاد و یک لحظه توپ را بد جا دفع کردم.

دیدگاه‌ها