کد خبر : 1772462 | 14 مرداد 1400 ساعت 00:13 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

روایتی از آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتسال

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از امروز آغاز شد.

روایتی از آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتسال

به گزارش ورزش سه، فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز با دیدار دو تیم مس سونگون ورزقان و زندی بتن کلاردشت شروع شد. افتتاحیه لیگ برتر در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد. اکنون به اولین روز فصل جدید که مصاف قهرمان های فصل قبل لیگ برتر و لیگ یک بود، خواهیم پرداخت.


ربانی که جابری پاره کرد خبر از شروع لیگ داد

 

تبریز نقطه آغاز بود جایی که کاپ قهرمانی چهار فصل است در آن شهر جا خوش کرده و سرپرست سازمان لیگ فوتسال برای افتتاحیه به سالن پورشریفی آمد تا خود آغازگر و نظارگر فصل جدید باشد. آرش جابری ربان قرمزی که تدارک دیده شده بود را پاره کرد تا خبر از شروع دهد.


شمارشِ معکوس؛ همگی به صف

 

یک سوی زمین زرد و آن سوی دیگر نارنجی شد و بازیکنان در زمین برای مراسم آغازین صف کشیدند. فوتسالی ها لحظه شماری می کردند تا از لیگ جدید رونمایی شود. دو تیم را نگاه کنیم به مهره های نام آشنایی برخواهیم خورد و کاپیتان ها با تجربه های لیگ هستند و آمدند برای شروعی دوباره.

 

به نام خدا و گل؛ گلی که سارانی نقاشی کرد

 

فقط چند ثانیه برای نقاشیِ نخستین گل این دوره لیگ برتر کافی بود، اولین توپی که در بیست و سومین دوره از خط دروازه عبور کرد توسط رحمان سارانی وارد دروازه مس سونگون ورزقان شد. کلاردشتی ها همان اول خط و نشان کشیدند و از تبریزی ها پیش افتادند.

 

1631117


تا کاپیتان فخیم است؛ غمی نیست!

 

در حالی که مس سونگون از زندی بتن عقب بود این کاپیتان لاله های نارنجی بود منجی آن ها شد و فهماند تا فخیم است غمی نیست! او با یک شوت زیبا دروازه زندی بتن را باز کرد تا اجازه ندهد تیمش با باخت به رختکن برود. گل تساوی فخیم جان تازه ای به مس بخشید ولی در نهایت، نیمه اول با همان تساوی به پایان رسید.

 

گلِ بازیکنِ سابق نزدیک بود گران تمام شود

 

در نیمه دوم درحالی که بازی با برتری سه بر دو مس دنبال می شد تا اینکه مهدی دهقان نژاد که فصل گذشته همراه مس سونگون قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده بود دروازه تیم سابقش را باز کرد. گلزنی او چیزی نمانده بود تا برای میزبان گران تمام شود و نارنجی پوشان برای کسب سه امتیاز به دردسر افتادند.

 

1631119


تجربه؛ پیروز دیدار افتتاحیه

 

زندی بتن کلاردشت که اولین بازی لیگ برتری خود را تجربه می کرد عملکرد قابل قبول برابر یکی از بهترین تیم های آسیا به نمایش گذاشت اما تجربه بالای تیم میزبان کار دست شاگردان مجید رئیسی داد. تنها 47 ثانیه مانده بود تا تقسیم امتیازات ولی برای چهارمین بار توپ را وارد دروازه مهمان کردند تا پیروز دیدار شوند.


سکوهای خالی؛ حکایتی تکراری

 

فصل گذشته بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار شد و این فصل نیز جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همانند سال قبل از حضور هواداران خبری نیست. اما اگر شاهد حضور تماشاگر در بازی امروز بودیم بدون شک این دیدار تماشایی بیشتر در دل می نشست. سکو های خالی همچنان در ذوق می زنند.

 

1631121

 

به قلم: اسماعیل بابائی دوست 
عکس: امیرعباس دانیالی

دیدگاه‌ها