کد خبر : 1772537 | 14 مرداد 1400 ساعت 18:32 | 33.9K بازدید | 4 دیدگاه

نایب رئیس بارسا:

با رونالد کومان، همه جام‌ها را می خواهیم

در بارسلونا روی رونالد کومان اطمینان کامل وجود دارد و می خواهند برای فتح همه جام ها بجنگند.

با رونالد کومان، همه جام‌ها را می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در اتریش و در یک بازی دوستانه برابر سالزبورگ با نتیجه 2-1 شکست خورد. این نخستین باخت بارسا در بازی های پیش فصل پس از کسب 3 برد متوالی بود. بارسا بازی بعدی خود را در جام خوان گامپر و برابر یوونتوس برگزار خواهد کرد و سپس مهیای لالیگا خواهد شد.

در بازی شب گذشته رونالد کومان سرمربی بارسا از سیستم سه دفاعه استفاده کرد که جواب نداد و میزبان فرصت های گلزنی بیشتری خلق کرد. او فصل گذشته نیز این سیستم را در هفته های پایانی امتحان کرده بود.

 

 

1622612

 

 

رافا یوسته نایب رئیس اول بارسلونا در مورد کومان گفت:« به مربی مان اعتماد داریم و او نشان داده که فردی شجاع است. من به شخصه همیشه به کومان اطمینان داشته ام و او توانایی اش در استفاده از جوانان را به خوبی نشان داده است. برابر اشتوتگارت چند بازیکن 17 یا 18 ساله را در زمین گذاشت و کاری کرده که سطح رقابت در تیم بالاتر برود.»

 

یوسته در مورد اهداف بارسا در فصل پیش رو گفت:« هدف ما این است که تیمی را روانه فصل 22-2021 کنیم که بتواند هواداران را از هر لحاظ راضی کند. تیمی قدرتمند که زیبا بازی می کند. مثل همیشه بارسا برای تمام جام ها خواهد جنگید و با بازگشت هواداران شور و اشتیاق بیشتری نیز به تیم تزریق می شود و انگیزه ها بالاتر خواهد رفت.»

 

دیدگاه‌ها