کد خبر : 1772820 | 16 مرداد 1400 ساعت 10:58 | 128.5K بازدید | 22 دیدگاه

مرد ثروتمند قطری انتقال مسی را تایید کرد (عکس)

خلیفه بن حمد آل ثانی، از خویشاوندان نزدیک به ناصر الخلیفی، مالک پاری سن ژرمن نیز انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد رویای ناصر الخلیفی، مالک متمول باشگاه پاری سن ژرمن تایید شده و دیگر فوق ستاره بزرگ بارسلونا نیز به زودی لباس این تیم را به تن خواهد کرد. در سال 2017 بود که او با حرکتی شوکه کننده و با انتقالی 220 میلیون یورویی موفق شد نیمار، گلزن برزیلی بارسلونا را به چنگ خود درآورد و حالا و بعد از چهار سال، کاپیتان بلوگرانا نیز آماده پوشیدن لباس پاری سن ژرمن شده است.

 

این در حالیست که همه آماده شنیدن خبر تمدید قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا و ماندن او در نوکمپ بودند، اما خوان لاپورتا دیروز اعلام کرد چنین اقدامی ممکن نیست و آنها چاره ای جز وداع با بهترین گلزن تاریخ این باشگاه ندارند. اگرچه یک سال قبل و بعد از منتشر شدن شایعه جدایی لیونل مسی نام باشگاه هایی چون منچسترسیتی، یونایتد، چلسی و اینتر نیز در بین مشتریان او مطرح شده بود، اما امسال  تنها پاری سن ژرمن به صورت رسمی برای خرید این بازیکن اقدام کرد و این انتقال احتمالا طی چند روز آینده رسمی خواهد شد.

 

حالا خلیفه بن حمد آل ثانی، مرد ثروتمند قطری با انتشار تصویری ساختگی از لیونل مسی در پیراهن پاری سن ژرمن، در توئیتر خود نوشت: "مذاکرات به طور رسمی به پایان رسید و به زودی این خبر رسما اعلام می شود."

 

1632037

دیدگاه‌ها