کد خبر : 1772860 | 16 مرداد 1400 ساعت 13:54 | 68.1K بازدید | 9 دیدگاه

تقلای ستاره سیتی برای انتقال به بارسلونا

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی تلاش می کند راهی برای انتقال به بارسلونا در تابستان امسال پیدا کند.

تقلای ستاره سیتی برای انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق موناکو بعد از سپری کردن چند فصل موفق در استادیوم اتحاد، حالا به دنبال جدایی از جمع سیتیزن ها است. برناردو سیلوا مدیران منچسترسیتی را تحت فشار قرار داده تا مقدمات انتقال او به بارسلونا را فراهم کنند و البته رخ دادن این انتقال بسته به شرایط مالی بلوگرانا در هفته های پیش رو خواهد بود. نشریه دیلی میل مدعی شد برناردو سیلوای 26 ساله علاقه زیادی به بازی کردن در لالیگا و انتقال به بارسلونا دارد.

 

1552112

 

در ساعات اخیر ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور این بازیکن در تلاش است تا برای انتقال برناردو با مدیران بارسلونا مذاکره کند. البته باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده در شرایط فعلی از مذاکره در مورد پیشنهادات زیر 45 میلیون پوند خودداری می کند و همین رقم هنگفت باعث شده بارسلونا شرایط دشواری برای خرید این هافبک تکنیکی داشته باشد. البته با جدایی لیونل مسی و کاهش دستمزدهای پرداختی برای فصل بعد، ممکن است بارسلونا بتواند این ستاره خلاق و پرتغالی را جذب کند.

 

برناردو سیلوا به دوستان نزدیک خود گفته که قصد دارد از پپ گواردیولا بخواهد کاری کند تا شرایط انتقال او به بارسلونا در تابستان امسال فراهم شود. سرمربی سابق بارسلونا دیروز اعلام کرد چهار بازیکن خواهان جدایی از منچسترسیتی شده اند که نام برناردو سیلوا نیز در این لیست قرار دارد. بدین ترتیب ممکن است بعد از ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو، برناردو سیلوا سومین خرید هجومی بارسلونا در تابستان لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها