کد خبر : 1772973 | 16 مرداد 1400 ساعت 23:32 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: از گریلیش راضی هستم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد فیفا و یوفا فرصت کافی اختیار سرمربیان قرار نمی دهند.

گواردیولا: از گریلیش راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، امشب منچسترسیتی در دیدار جام خیریه و در شرایطی که در طول 90 دقیقه نمایش چندان خوبی نداشت، با یک گل مغلوب لسترسیتی شده و فصل را با ناکامی آغاز کرد. جک گریلیش، ستاره گران قیمت سیتی در این دیدار برای اولین به میدان رفت و پپ گواردیولا از عملکرد این هافبک 100 میلیون پوندی ابراز رضایت کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "ما خیلی تمرینات پیش فصل را شروع کردیم و فرصت کافی قبل از شروع فصل در اختیار نداشتیم. در واقع فیفا و یوفا فرصت مناسبی برای آماده سازی در اختیار سرمربیان در دنیای فوتبال قرار نمی دهند.

 

1632395

 

همانطور که فصل گذشته نیز این اتفاق افتاد، ما دیر تمرینات را آغاز می کنیم، زیرا یوفا و فیفا به بازیکنان اجازه نمی دهند به اندازه کافی استراحت کنند. البته من خیلی دوست داشتم تیمم در این مسابقه موفق به کسب پیروزی شود، اما به لسترسیتی نیز بابت کسب این برد تبریک می گویم.

 

اما عملکرد واقعا خوبی در این مرحله از فصل و به ویژه در نیمه دوم از سوی بازیکنان تیمم شاهد بودم. بازیکنان جوان سیتی با اعتماد به نفس بازی کردند و بازی در نیمه دوم برای لسترسیتی دشوار شده بود.  باید به آکادمی در منچسترسیتی تبریک می گویم زیرا آنها استعدادهای بزرگ و درخشانی را در اختیار من در این سالها قرار داده اند.

 

ادوزی و پالمر بازیکنان مهمی هستند. ویژگی مورد علاقه آنها برای من این است که اگر چنین بازیکنانی آنها یک یا دو توپ را از دست بدهند، برای توپ های بعدی دوباره تلاش می کنند.

 

1632388

 

عملکرد جک گریلیش؟ او هجومی و واقعا خوب بازی کرد. گریلیش به سمت مدافعان کناری حریف رفته و هر بار که توپ را در اختیار داشت، سه بازیکن در اطراف او بودند. ما گریلیش را می شناسیم و او گام به گام به اوج خواهد رسید."

دیدگاه‌ها