کد خبر : 1773203 | 18 مرداد 1400 ساعت 09:57 | 19.1K بازدید | 3 دیدگاه

در جلسه انضباطی فکری چه گذشت؟

محمود فکری در پی شکایت بازیکنان نفت مسجد سلیمان در کمیته انضباطی حاضر و پیرامون مصاحبه ای که بعد از بازی با ذوب آهن داشت توضیحاتی ارایه داد.

در جلسه انضباطی فکری چه گذشت؟ 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در این جلسه تاکید کرد در پایان بازی با ذوب آهن که با نتیجه 3-2 به سود حریف خاتمه یافت از نمایش تیمش در نیمه نخسست گله مند بوده و از کمیته اخلاق تقاضا کرد فیلم نیمه اول این دیدار را مورد بررسی قرار دهد اما اسمی از بازیکنان در رسانه های گروهی نیاورد و در ادامه دعوت سه بازیکن به جلسه کمیته انضباطی باشگاه تصمیم باشگاه بوده و بازیکنان هم از سوی باشگاه به دلیل عدم حضور در جلسه کمیته انضباطی و نمایشی که در بازی داشتند از حضور در تمرینات منع شدند. 

 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان هم چنین به این نکات اشاره کرد در پایان بازی به منظور اینکه اتفاق بدی برای بازیکنان رخ ندهد ه خوابگاه بازیکنان رفته و در ادامه آنچه که بین برخی از تماشاگران و بازیکنان رخ داد مورد تایید وی نبوده؛ قرار است این پرونده در روزهای آتی مورد بررسی دقیق قرار گیرد ودر نهایت رای مربوط به آن صادر شود. البته گفته می شود باشگاه هم برای تصمیمی که در مورد برخی از بازیکنان نفت مسجد سلیمان مبنی بر عدم حضور در تمرینات گرفت مستنداتی در دست داشته که این مستندات در روزهای آتی در اختیار کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت و شاید به کمیته اخلاق ارجاع شود. 

 

نیما انتظاری – مصطفی ناییج پور و میثم تهدیدست سه بازیکنی هستند که با تصمیم باشگاه از حضور در تمرینات تیم بعد از بازی با ذوب آهن منع شدند و به همین خاطر از محمود فکری شکایت کردند تا اعاده حیثیت کنند.

دیدگاه‌ها