کد خبر : 1773235 | 18 مرداد 1400 ساعت 12:15 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم حفظ شود اتفاق بزرگی می‌افتد

آبشک: کار با نکونام سخت ولی شیرین است

محمد آبشک هافبک دفاعی فولاد خوزستان در مورد قهرمانی تیمش و وضعیت قرارداد خود صحبت کرد.

آبشک: کار با نکونام سخت ولی شیرین است

به گزارش "ورزش سه"، هافبک فولاد در ابتدا در خصوص بازی گفت: حرف و حدیثی نیست بازی که به پنالتی رسید شانس تقریبا مساوی است. پنالتی زن‌های ما و همچنین محسن فروزان خیلی خوب کار کردند ولی خب ما در بازی بهتر از اسقلال بودیم و حتی می‌توانستیم در تایم بازی برنده باشیم. استقلال تیم قابل احترامی است و آن‌ها آمده بودند جام ببرند چندسالی بود که جامی نبرده بودند. من فکر می‌کنم زمانی که بازی به پنالتی کشید تمرکز بهتر تیم ما و خوب کار کردن بازیکنان و فروزان باعث شد برنده باشیم.


او در خصوص تکرار پنالتی فولاد گفت: من از صحنه دور بودم اما فکر می‌کنم تصمیم داور درست بود چون آقای مظاهری بعضی از اوقات جلوتر می‌آید و قطعا زودتر جلو آمد که داور تکرار داد و نظرم این است که تصمیم داور درست بوده است.


او ادامه داد: ما امسال سال سختی داشتیم و شرایط خاص و حادی با کرونا بود و خیلی سختی و زحمت کشیدیم و خیلی تلاش کردیم. همه تیم‌ها زحمت می‌کشند اما من فکر می‌کنم تیم ما یک دل بود و مقطعی بعد آسیا نتیجه نگرفتیم و به خاطر یک امتیاز چهارم نشدیم من فکر می‌کنم تیم ما در بازی‌های بزرگ خوب کار کرد اما در بازی با تیم‌های پایین جدولی آن‌طور که باید تمرکز نداشتیم و نتیجه خوبی نمی‌گرفتیم و باعث شد که از شرایط خودمان دور شویم و من فکر می‌کنم جام حذفی راهی بود که می‌خواستیم از همان اول در آن به قهرمانی برسیم و حتی صحبت‌هایی می‌کردیم که جام حذفی راه کوتاهی است برای اینکه در آن موفق شویم و واقعا خوشحالیم در شرایطی که اوضاع در خوزستان خوب نیست توانستیم مردم را خوشحال کنیم. 

 

1621386

 
آبشک در مورد نکونام و کسب سهمیه گفت: آقای نکونام شخصی هستند که سخت کار می‌کنند و انتظار دارند که بازیکنان هم سخت کار کنند شاید کار کردن با ایشان سخت است اما لذت زیادی دارد. من فکر می‌کنم ایشان جزو مربی‌های سخت گیر هستند و اما کار کردن با ایشان لذت دارد. و به بازیکنان سختی می‌دهند و خیلی می‌توانند به بازیکنان کمک کنند و باعث پیشرفت بازیکنان شوند و من فکر میکنم مزد سخت کار کردنمان را در این دوسال گرفتیم و شاید یک جاهایی مثل آسیا و لیگ نگرفتیم و می‌توانستیم بهتر باشیم. ولی خب یک جاهایی نشد، بدشانسی آوردیم یا داوری به ما ضربه زد. واقعا تیم فولاد شاهکار کرده و کار بزرگی انجام شد امیدوارم فکر این باشند که تیم و مجموعه را حفظ کنند و اگر پنجره باز شود و با حفظ این تیم می‌تواند اتفاقات بزرگی رقم بخورد. 

 

او در خصوص وضعیت قرارداد خودش و جدایی احمدزاده نیز گفت: من قراردادم یک ساله بوده و ماندنم معلوم نیست و هیچ صحبتی هم هنوز نشده است. فرشاد هم بالاخره خیلی به ما کمک کرد و نمی‌دانم چه کسانی می‌مانند و چه کسانی می‌روند. تکلیف خودم هم معلوم نیست‌. احمدزاده هم خیلی به ما کمک کرد و امیدوارم هر جا هست موفق باشد.

 

او در پایان گفت: از آقای آذری، نکونام و تمام بچه‌ها که کنار هم سال سختی را داشتیم و تلاش کردیم تشکر می‌کنم و خوشحالم که مزد زحمات‌مان را گرفتیم. فکر می‌کنم جمع کردن این تیم و مدیریت خوب بود و آقای آذری واقعا مدیر توانمندی در فوتبال ایران است و هم کادر و هم بازیکنانش احساس کمبود نمی‌کنند. او سر تمرینات تیم هم بود و در وقت نیاز به بچه‌ ‌ها یک تشری بزند این کار را انجام می‌داد و من فکر می‌کنم او مدیر توانمندی است و اگر تیم‌های فوتبال ما مدیریت‌شان سی درصد آقای آذری باشد فوتبال گلستان می‌شود.

دیدگاه‌ها