کد خبر : 1773304 | 18 مرداد 1400 ساعت 19:47 | 63.7K بازدید | 10 دیدگاه

حال و روز بد استقلال؛ باز هم نشد(عکس)

تیم فوتبال استقلال یک فصل دیگر را بدون جام پشت سر گذاشت تا بازیکنان و هواداران این تیم یک شب تلخ دیگر را تجربه کنند

حال  و روز بد استقلال؛ باز هم نشد(عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته هم استقلال با شکست پرسپولیس به فینال مسابقات جام حذفی رسیده بود، اما در مشهد و در شرایطی که در دقایق ابتدایی مسابقه معلوم نیست چه اتفاقاتی در بازی رقم می‌خورد، با سه گل از تراکتور عقب افتاد و در ادامه هر چه تلاش کرد، نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و عنوان قهرمانی به شاگردان ساکت الهامی رسید


شب گذشته نیز سناریوی مشابهی اینبار در اصفهان انتظار شاگردان فرهاد مجیدی را می‌کشید. البته در نقش جهان خبری از غافلگیری نبود و آنها در طول مسابقه نمایش پایاپایی برابر فولاد داشتند تا بازی به وقت های اضافی و درنهایت پنالتی کشیده شود.


ماجرای پنالتی ها اما اینبار برخلاف میل و خواسته استقلالی ها پیش رفت تا محمد امیرحسینی عکاس خوش ذوق اصفهانی این قاب‌ها را در نقش جهان ثبت کند؛ قاب‌هایی که بی شک مرورشان برای بازیکنان استقلال و هواداران این تیم سخت و دردناک خواهد بود. با این حال زندگی و فوتبال در جریان است و فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در آخرین صحبت‌های خود از تلاش حداکثری خود در 14 روز آینده خبر داده تا تیمی  قدرتمند را برای فصل جدید فوتبال ایران دور هم جمع کند و برای کسب سه جام بجنگد.


عکس ها از محمد امیرحسینی- اصفهان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها