کد خبر : 1773395 | 19 مرداد 1400 ساعت 12:38 | 22.6K بازدید | 2 دیدگاه

ریو فردیناند:

لوکاکو می‌خواهد منتقدانش در اولدترافورد را ساکت کند

ریو فردیناند، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است که روملو لوکاکو، مهاجم اینتر که در حال پیوستن به چلسی است، کار ناتمامی در لیگ برتر دارد.

لوکاکو می‌خواهد منتقدانش در اولدترافورد را ساکت کند

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند می گوید روملو لوکاکو پس از پیوستن به چلسی مشتاق خواهد بود تا ثابت کند منتقدانش در اولدترافورد درباره او اشتباه می کردند.

 

لوکاکو پس از دو سال حضور ناموفق در یونایتد در سال 2019 لیگ برتر را ترک کرد و اینتر او را با مبلغ 89 میلیون یورو خریداری کرد.

مهاجم بلژیکی شهرت خود را به سرعت در سن سیرو بازسازی کرد و نراتزوری را پس از 11 سال به عنوان قهرمانی در سری آ رساند و باعث شد چلسی برای بازگرداندن او به استمفوردبریج قراردادی نجومی را ترتیب دهد.

 

1633159

آبی ها برای امضای قرارداد مجدد با لوکاکو که در سالهای 2011 تا 2014 یک دوره ناامیدکننده را در استمفورد بریج گذرانده بود، مجبور شدند با رقم نجومی 117 میلیون یورو با اینتر به توافق برسند و فردیناند می گوید که مهاجم بلژیکی انگیزه زیادی دارد تا منتقدانش در اولدترافورد را ساکت کند.

 

فردیناند گفت: "من اخیراً با لوکاکو صحبت کرده ام و او عطش بسیاری دارد. او برای من تایید نکرد که با چلسی قرارداد امضا کرده اما فقط گفت این فصل، عطش و انگیزه زیادی دارد. من فکر می کنم که اتفاقات بزرگ زیادی از طریق داشتن سوخت و انگیزه حاصل می شود و منظور من داشتن منتقدانی که به تو شک دارند و تلاش برای ثابت کردن اینکه آنها اشتباه می کنند، است.

او یک ورزشگاه کامل پر از تماشاگر در منچستریونایتد دارد که به او توانایی او شک داشتند، همه طرفداران در اولدترافورد در توانایی او تردید داشتند. بسیاری از مردم از رفتن او اصلا ناراضی نبودند.

 

1633160

 

او می نشیند و نگاهی به تقویم می اندازد تا ببیند بازی در اولدترافورد اولدترافورد چه زمانی است و می خواهد که خودش را از این اتهام رها کند. می خواهد که خودش را ثابت کند.

روملو لوکاکو حداقل 20 گل در فصل را برای شما تضمین می کند. او این را برای شما تضمین می کند. او هر کجا که بوده گل زده. یک گلزن برتر است. به همین سادگی."

 

دیدگاه‌ها