کد خبر : 1773539 | 20 مرداد 1400 ساعت 12:20 | 164K بازدید | 35 دیدگاه

جدایی غیرمنتظره عجیب‌تر هم شد 

محمد نادری شاگرد ایرانی جدید مصطفی دنیزلی!

محمد نادری مدافع چپ سابق استقلال با قراردادی سه ساله به آلتای پیوست،تیمی که هدایت آن با مصطفی دنیزلی است.

محمد نادری شاگرد ایرانی جدید مصطفی دنیزلی!

به گزارش ورزش سه، پس از انتشار پستی در اینستاگرام و خداحافظی از هواداران استقلال،تیتر روزنامه فاناتیک ترکیه به این مدافع بلندقامت اختصاص یافت.او با گذر از تستهای پزشکی در حال عقد قرارداد با آلتای تیم مصطفی دنیزلی است که فصل پیش با این مربی کهنه کار به سوپرلیگ ترکیه صعود کرد.

 

در تصویری که از محمد نادری منتشر شده، او در حال تمرین با توپ مدیسن بال در جمع بازیکنان تیم تازه اش آلتای ترکیه است. روش تمرینی مورد علاقه مصطفی دنیزلی که در پاسخ به خبرنگاران درباره چرایی جذب محمد نادری از او به عنوان یک بازیکن آینده دار یاد کرده که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را دارد و در چند پست بازی می کند.

 

1633362

مصطفی دنیزلی درباره محمد نادری: آینده او بسیار روشن است. نادری بازیکنی است که در تیم ملی ایران به میدان می‌رود و می‌تواند در چند پست بازی کند. آلتای به‌صورت جدی از انتقال او سود می‌برد.


دنیزلی عقیده دارد باشگاه ترک از این انتقال سود جدی خواهد برد. این خبر در شرایطی منتشر شده که محمد نادری پس از فینال جام حذفی، چهارگوشه زمین را بوسیده و با پیراهن منصور پورحیدری از جمع استقلالی ها خداحافظی کرده بود. او با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد تا به سوی سرنوشت جدیدش پرواز کند.


او در این ویدیو ضمن برشمردن فینال جام حذفی به عنوان بدترین خاطره ورزشی زندگی اش به هواداران این اطمینان را داد که استقلال به جایگاه واقعی اش بازمیگردد. نادری همچنین از دو سرمربی اش در استقلال و اعضای کادرفنی تیم و بازیکنان تشکر کرده که فصل خوبی را در جمع خود برای وی رقم زده اند.


او که تجربه بازی در سه تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و البته نساجی قائمشهر را دارد، قبلا در تیم کورتریک بلژیک بازی کرده و با این سابقه، راهی دومین تیم اروپایی خود می شود. تیمی که به واسطه حضور مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم های پرسپولیس، تراکتور و پاس در آن، اخبارش از سوی هواداران ایرانی پیگیری می شد.

 

1633369


دنیزلی کهنه کار که به همراه فاتح تریم قدیمی ترین مربی شاغل در لیگ فوتبال این کشور است، روی این انتقال نظارت کافی داشته و با نظر خود، نادری تکنیکی و خوش استیل را به جمع نفرات خود اضافه کرده است. بازیکنی که نقل و انتقال پرماجرایی به استقلال داشت و در نهایت از جمع شاگردان مجیدی جدا شد تا خرید یک دفاع چپ برای آبی ها در اولویت صد در صد باشد.

دیدگاه‌ها