کد خبر : 1773564 | 20 مرداد 1400 ساعت 17:15 | 44.3K بازدید | 7 دیدگاه

هدایت گاندوها بالاخره به مرد ماجراجو رسید؛

تارتار با یکسال تاخیر سرمربی ذوب‌آهن شد

سرمربی فصل گذشته پیکان تهران با عقد قراردادی رسما هدایت ذوب‌آهن اصفهان را برعهده گرفت.

تارتار با یکسال تاخیر سرمربی ذوب‌آهن شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار که در فصل گذشته لیگ برتر با پیکان تهران نتایج خوبی گرفت و موفق شد تیمی که معمولا در کورس سقوط به دسته اول بود را به رتبه هفتمی برساند، در لیگ بیست و یکم هدایت ذوب‌آهن را برعهده خواهد داشت.


تارتار که از پیکان نیز پیشنهاد تمدید همکاری را دریافت کرده بود، با پیشنهاد بهتر ذوبی‌ها مواجه شد و طی روزهای گذشته مذاکراتی را با مسئولان باشگاه اصفهانی انجام داد. این مربی روز گذشته به اصفهان سفر کرد و امروز مذاکرات نهایی‌اش را با مسئولان ذوب‌آهن برگزار کرد و با انجام توافقات آخر قراردادش را به امضا رساند.


سرمربی جدید ذوب‌آهن یکی از موفق ترین‌های در این عرصه بوده است؛ او با پارس جنوبی جم موفق شد به لیگ برتر صعود کند و در سال اول حضورش رتبه پنجمی را به دست آورد. تارتار در سال دوم حضور پارس جنوبی در لیگ برتر با وجود مشکلات عدیده مالی که در این تیم وجود داشت، موفق شد سهمیه جم را در لیگ برتر حفظ کند.


ماجراجویی تارتار با نفت مسجدسلیمان ادامه یافت؛ در لیگ نوزدهم این سرمربی تیمی که همواره یکی از گزینه‌های سقوط به دسته اول است را به رتبه هشتم رساند تا این تیم بهترین نتایج تاریخ خود در لیگ برتر را کسب کند.

 

1633464


تارتار در لیگ بیستم به پیکان تهران رفت و در ادامه موفقیت‌هایش در فوتبال ایران با این تیم به رتبه هفتم لیگ برتر رسید تا یک آمار خوب دیگر را از خود برجای بگذارد.


حالا نیز تارتار با مدیران ذوب‌آهن برای فصل آینده به توافق رسیده و در لیگ بیست و یکم هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت؛ نکته مهم درباره او و ذوب‌آهن این است که قرار بود سال گذشته تارتار به این تیم برود، اما اتفاقاتی رخ داد که در نهایت رحمان رضایی سرمربی ذوب‌آهن شد و تارتار به پیکان رفت.


اکنون بعد از یک سال تاخیر تارتار و ذوب‌آهن بهم رسیدند و این مربی باتجربه و موفق انگیزه زیادی دارد تا موفقیت‌های گذشته‌اش را در اصفهان هم تکرار کند و برای تیمی که طی سال‌های گذشته شرایط خوبی نداشته و معمولا در روز آخر مسابقات توانسته سهمیه خود را حفظ کند، وضعیت خوبی را رقم بزند.

دیدگاه‌ها