کد خبر : 1773605 | 20 مرداد 1400 ساعت 18:15 | 23K بازدید | 1 دیدگاه

درد دارم ولی حالم خوب است

جراحی موفقیت آمیز ستاره منچستریونایتد

جراحی شانه مارکوس راشفورد به خوبی انجام شد و او 12 هفته دیگر قادر به بازی خواهد بود.

جراحی موفقیت آمیز ستاره منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد 2 هفته پیش تایید کرد که مارکوس راشفورد تحت جراحی شانه قرار خواهد گرفت و در شروع فصل، غایب بزرگ تیم خواهد بود.

 

 

1605856

 

 

او فصل گذشته هفته ها با درد شانه بازی کرد ولی سرانجام پس از مشورت با پزشکان باشگاه تصمیم به جراحی گرفت تا این مشکل به صورت قطعی برطرف شود. چندی پیش از ناحیه مصدوم راشفورد MRI گرفته شد و حتی به نظر می رسید او قصد فیزیوتراپی دارد تا اینکه جراحی به عنوان راه حل قطعی انتخاب شد. این نگرانی وجود داشت که در صورت عدم جراحی، مشکل راشفورد به مرور زمان تشدید شود.

 

 

1623185

 

 

این جراحی جمعه انجام شد و راشفورد 12 هفته دیگر می‌تواند به میدان برود.

راشفورد درباره آخرین شرایط خود گفت:« خیلی از پیام های دلگرم کننده هواداران تشکر می‌کنم. من صبح جمعه عمل کردم و همه چیز خیلی خوب پیش رفت. کمی دردناک است اما غیر از این احساس خوبی دارم.»

 

شاگردان اوله گونار سولشر فصل جدید لیگ برتر را در خانه خود مقابل لیدز آغاز می‌کنند و احتمالا یونایتد در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر باید بدون این بازیکن به میدان برود ولی جیدون سانچو خرید جدید شیاطین سرخ از بورورسیا دورتموند می‌تواند در دیدار برابر لیدزیونایتد برای اولین بار در یک دیدار رسمی برای تیمش به میدان برود.

راشفورد در دیدار پایانی یورو 2020 پنالتی حساسی را برابر ایتالیا از دست داد و سپس با انتقادهای زیادی مواجه شد.

دیدگاه‌ها