کد خبر : 1773676 | 21 مرداد 1400 ساعت 11:55 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

دبیر :بنا موهبتی برای کشتی ایران است

محمدبنا که یکی از پر افتخار ترین سرمربی‌‌های ایرانی است، به واسطه درخشش شاگردانش در المپیک از مقام معظم رهبری پیام خصوصی دریافت کرده است.

دبیر :بنا موهبتی برای کشتی ایران است

به گزارش "ورزش سه"، در المپیک ۲۰۱۲ لندن بود که کشتی ایران با مربی‌گری محمد بنا، برای اولین بار در تاریخ کشتی فرنگی قهرمان المپیک شد. در این المپیک تیم ایران با درخشش حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی صاحب سه مدال طلا شد و به مقام نخست تیمی دست یافت.

 

در المپیک ریو نیز محمد بنا و شاگردانش موفق به کسب دو مدال نقره شدند و بعد از پنج سال در المپیک توکیو ۲۰۲۱ بازهم هدایت این تیم در اختیار بنا بود و در نهایت یک طلا و یک برنز سهم تلاش‌های این سرمربی بود. گرچه این تیم پتانسیل  مدال آوری بیشتری نیز در توکیو داشت ولی چنین نشد.

 

علیرضا دبیر در خصوص محمد بنا در برنامه تلویزیونی شبکه ورزش گفت: می‌خواهم حرف‌های دلم را بزنم شاید بنا راضی نباشد من بگویم ولی آقای بنا یک موهبت است به کشتی ایران .

 

دبیر سپس گفت :  مقام معظم رهبری هم چند روز پیش به ایشان پیام خصوصی داد و تبریک گفت که من جا دارد از ایشان تشکر کنم.

 

به گفته دبیر بنا وظیفه شناس و دقیق است و کاری را که باید به موقع انجام می‌دهد. او گفت : شاید من نسبت به کادرش یک حرف‌هایی داشته باشم ولی او باید بتواند با کادر کار کند.  از خود بنا من نقطه منفی ندیدم و او همه آیتم‌ها را دارد.

 

 او ادامه داد: اگر روز شانس ما بود،تیم او باید چند طلا در المپیک می‌گرفت. قطعا حق‌شان بود.

دیدگاه‌ها