کد خبر : 1773689 | 21 مرداد 1400 ساعت 13:00 | 167.4K بازدید | 22 دیدگاه

بی‌تفاوتی عجیب امباپه به حضور مسی در PSG(عکس)

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن، هیچ پستی درباره انتقال لیونل مسی به این تیم را لایک نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش باشگاه پاری سن ژرمن یکی از بزرگترین اخبار نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را اعلام کرد؛ جایی که لیونل مسی بعد از پایان سال های طولانی حضور در بارسلونا این تیم را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست تا برای اولین بار در اروپا پیراهنی به جز بارسا را بر تن کند.

با وجود عملکرد شگفت انگیز پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی اما هنوز هم یک معمای بزرگ در مورد این تیم وجود دارد. در واقع قرارداد کیلیان امباپه با PSG تنها یک فصل دیگر اعتبار دارد و به نظر می‌رسد که این ستاره فرانسوی هیچ تمایلی به تمدید و ماندگار شدن در این تیم ندارد‌.

 

گزارش ها حاکی از آن است که امباپه خواهان جدایی و پیوستن به رئال مادرید است اما بعید است پاری سن ژرمن به این راحتی‌ها راضی به جدایی او شود. این در حالی است که ناصر الخلیفی دیروز و در نشست مطبوعاتی بعد از جذب لیونل مسی اعلام کرد که امباپه به دنبال حضور در پروژه ای برنده بوده و حالا با توجه به جذب لیونل مسی دیگر نمی تواند بهانه ای برای جدایی بیاورد.

 

اما با این حال به نظر می رسد که ستاره فرانسوی چندان هم از انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن خوشحال نیست. بر اساس ادعای ال‌چرینگیتو امباپه در صفحات اجتماعی هیچ پستی در رابطه با انتقال مسی به پارک دو پرنس را لایک نکرده است. این در حالی است که سرخیو راموس و نیمار 14 و آنخل دی‌ماریا 10 پست را در این‌باره لایک کرده اند.

 

 

1633626

دیدگاه‌ها