کد خبر : 1773818 | 22 مرداد 1400 ساعت 15:55 | 34.3K بازدید | 3 دیدگاه

جونیور فیرپو:

بارسلونا؟ اینجا در 2 هفته چیزهای بیشتری یاد گرفتم

مدافع چپ سابق بارسلونا که اکنون به لیدزیونایتد پیوسته به انتقاد از باشگاه کاتالان پرداخت.

بارسلونا؟ اینجا در 2 هفته چیزهای بیشتری یاد گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، جونیوز فیرپو که اصالتی دومنیکنی دارد، دو سال پیش از رئال بتیس به بارسا پیوست ولی نتوانست به ذخیره مناسبی برای جوردی آلبا بدل شود و در نهایت به دلیل مشکلات مالی بارسلونا یک ماه پیش به لیدزیونایتد واگذار شد. رقم انتقال 15 میلیون یورو است و 20 درصد از مبلغ فروش او در آینده نیز به بارسا تعلق خواهد داشت.

قرارداد او 4 ساله است و تا 2025 به لیدز متعهد خواهد ماند. فیرپو از این پس شاگرد مارسلو بیلسا خواهد بود و پیراهن شماره 3 لیدز را نیز به تن خواهد کرد. جونیور در مجموع 41 بار با پیراهن بارسا به میدان رفت.

 

 

1557987

 

 

فیرپو در مورد روزهای آغازین حضورش در لیدزیونایتد گفت:« با 2 هفته تمرین زیر نظر مارسلو بیلسا در لیدز، چیزهای بیشتری نسبت به دو سال حضورم در بارسا یاد گرفته ام. اینجا ساعت ها ویدیوهای مختلفی برای‌تان می گذارند و به شکل انفرادی در مورد تاکتیک های مختلف و روش دفاع برابر بازیکنان با سبک های متفاوت آموزش می بینید. در دو سال حضورم در بارسا این اندازه به ما ویدیوهای آموزشی نشان ندادند. اینجا بسیار مراقب شما هستند و برای بهتر شدن کیفیت بازی‌تان اهمیت زیادی قائل می شوند که توجهم را به خودش جلب کرده است.»

 

 

1633866

 

 

فیرپو ادامه داد:« لیگ برتر چالشی جدید است. لیگی با سبک متفاوت از لالیگا که تیم ها سریع تر و جنگنده تر بازی می کنند. آب و هوا و همه چیز تقریبا فرق می کند. در انگلیس شش تیم مدعی قهرمانی هستند و البته نتیجه هیچ دیداری از قبل تعیین شده نیست. بی تاب شروع لیگ و اولین بازی خودم در این رقابت ها هستم.»

 

دیدگاه‌ها