کد خبر : 1773826 | 22 مرداد 1400 ساعت 13:39 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

با امضای قراردادی چهار ساله؛

رسمی: ویرژیل فن‌دایک تا 2025 با لیورپول تمدید کرد

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، یک قرارداد جدید چهار ساله با قرمزها امضا کرد.

رسمی: ویرژیل فن‌دایک تا 2025 با لیورپول تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک با امضای یک قرارداد چهار ساله جدید با لیورپول حضور خود در آنفیلد را تا سال 2025 تمدید کرد.

این مدافع هلندی آخرین ستاره قرمزهاست که آینده خود را برای مدت طولانی تری به این باشگاه متعهد می کند. این قرارداد 4 ساله که او را تبدیل به یکی از ستاره های با بیشترین دستمزد لیورپول می کند.

 

1633873

 

فن دایک، که کمتر از دو سال از قرارداد قبلی اش باقی مانده بود، پس از ترنت الکساندر آرنولد، آلیسون بکر و فابینیو، که همگی اوایل تابستان قرارداد خود را برای مدت طولانی تری تمدید کرده بودند، پیوسته است. گزارش شده که قرارداد جدید برای محمد صلاح اولویت بعدی لیورپول است و منابع آنفیلد مطمئن هستند که ستاره مصری با تمدید سودآور خود موافقت خواهد کرد.

 

1633877

 

فن دایک در پاسخ به این سوال که امضای قرارداد جدید با شرایط تازه چه حسی دارد به وب‌سایت رسمی لیورپول گفت: "شگفت انگیز است. این چیزی است که باید به ان بسیار افتخار کرد و من هم بسیار به آن افتخار می کنم، همسر و فرزندانم به آن افتخار می کنند. تمام کار و تلاش سختی که ما تا به اینجا انجام داده ایم ادامه دارد و من مشتاقانه منتظر آینده ای هستم که به همراه لیورپول رقم خواهیم زد. خوشحالم، بسیار خوشحالم و افتخار می کنم. "

 

فن دایک در ژانویه سال 2018 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و به سرعت خود را به عنوان ستون اصلی در خط دفاع یورگن کلوپ معرفی کرد.

کاپیتان هلندی 130 بازی برای این تیم انجام داده، 13 گل به ثمر رسانده و به همراه قرمزها قهرمان لیگ برتر، چمپیونزلیگ، سوپرجام یوفا و جام جهانی باشگاه های فیفا شده است.

 

فن دایک در ادامه گفت: "از روز اول وقتی به باشگاه پیوستم، از سوی طرفداران و هم تیمی هایم و کارکنان قدردانی بسیاری دیدم، به طوری که حس کردم می توانم یکی از اعضای مهم این باشگاه باشم.

تا اینجا خوب پیش رفته است؛ متاسفانه فصل گذشته برای من شخصاً فصلی است که باید به فراموشی سپرده شود، فصلی که باید از آن درس گرفت. اما من از دوران خود در اینجا لذت برده ام و در سالهای آینده نیز در کنار شما از آن لذت خواهم برد. "

 

1633878

 

فن دایک در حال حاضر در حال بازگشت به آمادگی کامل پس از عمل جراحی زانو در اکتبر گذشته  است که باعث شد فصل 21-2020 خیلی زود برای او به پایان برسد.

 

این بازیکن 30 ساله در حالی روز شنبه و با بازی برابر نورویچ فصل جدیدی را آغاز می کند که به طور کامل در تمرینات پیش فصل لیورپول حاضر بوده و در سه بازی دوستانه نیز به میدان رفته است.

 

فن دایک در این باره اضافه کرد: "احساس خوبی دارم. بدیهی است که آن بازی ها دوستانه بودند، شما آمادگی بازی خود را بالا می برید و بارها و بارها کارها را تکرار می کنید.

من احساس می کنم برای آخر هفته آماده هستم، بنابراین باید ببینیم مربی چه تصمیمی می گیرد. برای شخص من نیز فضا و طرز فکر و ذهنیتی کاملاً متفاوت خواهد بود. این چیزی است که ما برای آن می جنگیم، برای امتیازات می جنگیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه مثبتی کسب کنیم. "

دیدگاه‌ها