کد خبر : 1773895 | 22 مرداد 1400 ساعت 22:57 | 62.8K بازدید | 5 دیدگاه

مدافع سابق تراکتور جدیدترین شکار قلعه‌نویی

ایمان سلیمی به گل‌گهر سیرجان پیوست

گل‌گهر سیرجان با خرید ایمان سلیمی همچنان در نقل و انتقالات فعال نشان می‌دهد.

ایمان سلیمی به گل‌گهر سیرجان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتور که فصل گذشته در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار داشت و در نهایت ترجیح داد راهی لیگ اسلواکی شود، اکنون به گل‌گهر سیرجان پیوست.

 

مدافع میانی تازه‌وارد گل‌گهر سیرجان سومین خرید امیر قلعه‌نویی برای لیگ بیست و یکم محسوب می‌شود. این تیم که فصل گذشته با سرمربی باتجربه و پرافتخار خود در نیمه نهایی جام حذفی و در جدالی جنجالی با استقلال شکست خورد، فصل را نیز با حضور در جایگاه  پنجمی به پایان رساند و اکنون با هدف جاه‌طلبی بزرگ خود آماده فصل آتی می‌شود.

 

ایمان سلیمی بعد از تیکدری و نخودکار سومین خرید نقل و انتقالاتی گل گهر در بازار تابستانی محسوب می‌شود و احتمالا باید منتظر دیگر خریدهای غافلگیرکننده این تیم نیز بود. مدافع سابق تراکتور در بازگشت به ایران شایعات نقل و انتقالاتی زیادی را متوجه خود می‌دید و از تراکتور، پرسپولیس و سپاهان به عنوان مقصد احتمالی وی یاد می‌شد که در نهایت گل‌گهر سیرجان توانست شرایط را برای این انتقال فراهم سازد و این مدافع میانی را به خدمت بگیرد.

 

سلیمی که بعد از درخشش در تراکتور و حضور کوتاه‌مدت در اروپا بار دیگر به ایران بازگشته، باید دید فصل آینده چه نمایشی از خود به جا خواهد گذاشت و قادر خواهد بود انتظارات امیر قلعه‌نویی را برآورده سازد یا خیر.

دیدگاه‌ها