کد خبر : 1774160 | 24 مرداد 1400 ساعت 13:42 | 30K بازدید | 4 دیدگاه

در آستانه انتقال 40 میلیون یورویی؛

ستاره چلسی جای ژکو را در تیم مورینیو پر می‌کند؟

تامی آبراهام، مهاجم چلسی، امروز به ایتالیا پرواز خواهد کرد تا پیش از نهایی کردن انتقال 40 میلیون یورویی به رم، درتست های پزشکی این باشگاه شرکت کند.

ستاره چلسی جای ژکو را در تیم مورینیو پر می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم که از این فصل ژوزه مورینیو، سرمربی مطرح پرتغالی، را روی نیمکت خود می بیند، مدتی است که در حال مذاکره با تامی آبراهام، مهاجم چلسی است و به نظر می رسد که با این بازیکن به توافق رسیده باشد.

 

چلسی روز پنجشنبه روملو لوکاکو را از اینتر با قراردادی 117 میلیون یورویی بار دیگر به خدمت گرفت.

 

1634493

 

گزارش شده است که قرارداد آبراهام، که فصل گذشته بهترین گلزن مشترک چلسی بود، شامل بند بازخرید 81 میلیون یورویی می شود.

 

اما تا زمانی که این فارغ التحصیل 23 ساله آکادمی چلسی دو فصل را با تیم ژوزه مورینیو به پایان نرساند، نمی توان این بند را فعال کرد.

 

جالوروسی قبلاً با چلسی بر سر انتقال مهاجم انگلیسی به توافق رسیده بود، اما آبراهم در مورد انتقال به ایتالیا تردیدهایی داشت.

 

1634495

 

گفته می شود که او قصد داشت با آرسنال قرارداد ببندد، اما به گفته جانلوکا دی مارتزیو، روزنامه‌نگار اسکای اسپورت ایتالیا، رم بالاخره توانست این بازیکن را متقاعد کند که به سری آ منتقل شود.

 

رم تست های پزشکی آبراهام را برای بعد از ظهر امروز برنامه ریزی کرده است و رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که این یک معامله تمام شده است.

روز گذشته تامی آبراهام در پایان بازی چلسی مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر، پس از اینکه در پیروزی 3-0 آبی ها برابر رقیب که 90 دقیقه کامل را روی نیمکت گذراند، برای هواداران حاضر در سکوهای چلسی دست تکان داد و به نظر می رسید در حال وداع با آبی ها باشد.

 

 

دیدگاه‌ها