کد خبر : 1774200 | 24 مرداد 1400 ساعت 18:40 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

در این بازار رقابت با صنعتی ها ممکن نیست؛

پیروانی: بازیکنان پرسپولیس عاشق هستند

پیروانی می‌گوید که در روزهای آینده اتفاقات خوبی در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان رقم خواهد خورد.

پیروانی: بازیکنان پرسپولیس عاشق هستند

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با سرخپوشان اظهار داشت: باشگاه بزرگ پرسپولیس بخش بزرگی از زندگی من است، عشق و تعصبش را می‌کشم و اگر من با کسی و تیمی درگیری داشتیم فقط به خاطر منافع پرسپولیس بوده. همه را هم دوست داریم اما سال جدید در خدمت تیم پرسپولیس هستم. نه این که بحث قرارداد باشد مطمئنا اگر تمرینات شروع می‌شد، حتی بدون قرارداد می‌رفتم در تمرینات و شرکت می‌کردم چون قرارداد من با پرسپولیس دلی است. تیمی که  میلیون ها هوادار دارد را باید هر کاری از دستم برمی‌آید برایش کنیم. مطمئن باشید افشین پیروانی از این پس هم نماینده هواداران در تیم پرسپولیس خواهد بود و تلاش می‌کنم که حقی از این تیم ضایع نشود. انشالله برویم برای قهرمانی ششمی که قولش را در جشن قهرمانی پنجم به هواداران دادیم.

 

او در مورد زمان قراردادش عنوان کرد: دو ساله است و بعد هم اگر تمدید نشود بازهم به تمرین می‌روم و بحثم قراردادی نیست. 

 

وی راجع به درخواست باشگاه از بازیکنان برای تمدید توضیح داد: تیم پرسپولیس قهرمان لیگ و سوپرجام است و نایب قهرمان آسیا است. مطمئن باشید همه در تلاشیم تیم خوب و قوی داشته باشیم، یک سری بازیکنان که قراردادشان تمام شده در تعطیلات هستند و می‌آیند برای تمدید و چند بازیکن هم بنا به نظر سرمربی تیم اضافه خواهند شد و مطمئن باشید شاید دیر و زود داشته باشد اما ما همگی دست به دست هم خواهیم داد تا اتفاقات خوبی برای باشگاه رقم بزنیم.

 

پیروانی درباره ادامه حضور او و کریم باقری در پرسپولیس گفت: من به عنوان عضو کوچکی از باشگاه بزرگ پرسپولیس، وظیفه شرعی و دینی و اخلاقی و انسانی و تعصبی، وظیفه خودم می‌دانم این تیم موفق شود. این تیم موفق نمی‌شود مگر این که حمایت صورت بگیرد. در این بازار رقابت با تیم‌های صنعتی بسیار سخت است، اینکه تمدید قرارداد بازیکنان ما طول کشید چون پیشنهاداتی می‌دهند که رقابت سخت است. اگر کسی در پرسپولیس می‌ماند فقط بحث مالی نیست و عشق است. شما ببینید اگر عاشق باشید نتیجه هم به دنبالش می‌آید. این قول را به هواداران می‌دهم که تمام تلاشم را می‌کنم به همراه کادرفنی و بازیکنان و کسانی که کنار تیم هستند، تلاش میکنیم این تیم قهرمان شود.

 

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با نوراللهی تماسی داشته، گفت: نه اما انشالله در روزهای آینده اتفاقات خوبی برای تیم رقم می‌خورد.

 

او در مورد حواشی پیرامون حامد لک اظهار داشت: حامد لک سال خوبی را پشت سر گذاشت و حالا یک اتفاقی افتاده بود و مطمئن باشید ختم به خیر می‌شود. هرکسی پیراهن پرسپولیس را برتن کند با تمام وجودش بازی می‌کند تا اتفاق خوب و قهرمانی رقم بخورد.

دیدگاه‌ها