کد خبر : 1774212 | 24 مرداد 1400 ساعت 19:44 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

مگوایر: مشتاقانه منتظر کار کردن با واران هستیم

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید که همه بازیکنان این تیم مشتاقانه منتظر کار کردن با خرید جدید این تیم یعنی رافائل واران هستند.

مگوایر: مشتاقانه منتظر کار کردن با واران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که باشگاه منچستر یونایتد خبر از توافق با رئال مادرید بر سر جذب رافائل واران داد. اما این انتقال روز گذشته رنگ و بوی رسمی به خود گرفت و مدافع فرانسوی پیش از دیدار شیاطین سرخ برابر لیدزیونایتد در اولدترافورد به هواداران این تیم معرفی شد. همچنین به نظر می‌رسد که واران از هفته آینده می‌تواند در ترکیب منچستر یونایتد به میدان برود.

 

اینطور به نظر می آید در طول فصل رافائل واران در کنار هری مگوایر زوج اصلی خط دفاعی منچستریونایتد را تشکیل خواهند داد. مگوایر ضمن خوشحالی از حضور واران در یونایتد گفت: "آوردن چنین بازیکنی به باشگاه و همتای او بودن قطعاً خیلی خیلی هیجان انگیز خواهد بود. همه اعضای تیم به وضوح مشتاق همکاری با او هستند. من فکر می کنم یک مسئله این است که گزینه های دفاعی ما را تقویت می کند."

 

 

1634508

 

 

مگوایر در ادامه تاکید کرد که منچستریونایتد به جز او و واران مدافعان سطح بالای دیگری نیز در اختیار دارد. ستاره انگلیسی یونایتد گفت: "ما در حال حاضر تعداد زیادی از مدافعان میانی فوق‌العاده را در باشگاه در اختیار داریم. تعدادی بازیکن ملی پوش که همه تا کنون خود را در لیگ برتر انگلیس به اثبات رسانده اند. شما دوباره دیدید که ویکتور لیندلوف در برابر لیدز یونایتد چه نمایش خوبی را ارائه داد."

دیدگاه‌ها